فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

آمادگی کامل تمامی ادارات و ارگانهای ستاد پیشگیری اسلام آبادغرب جهت مقابله با ویروس کرونا

کد خبر: 305545
|
16:48 - 1398/12/18
نسخه چاپی
آمادگی کامل  تمامی ادارات و ارگانهای ستاد پیشگیری اسلام آبادغرب جهت مقابله با ویروس کرونا
فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب از آمادگی کامل تمامی ادارات و ارگانهای عضو ستاد پیشگیری جهت مقابله با ویروس کرونا خبر داد

 فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، از آمادگی کامل  تمامی ادارات و ارگانهای عضو ستاد پیشگیری جهت مقابله با ویروس کرونا خبر داد.


 
جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آباد غرب افزود : برای پیشگیری ، شیوع کرونا نیاز به همراهی مردم در رعایت بهداشت فردی است و هرکس باید توصیه‌های شستشوی مستمر دست‌ها، ممانعت از روبوسی و دست دادن و پرهیز از حضور در مجامع عمومی را جدی بگیرد.


حیدری به شهروندان توصیه کرد برای آگاهی از اخبار صحیح و همراهی با سیاست‌های بازدارنده و پیشگیرانه از طریق اخبار موثق رسانه های رسمی و معتبر موضوع کرونا را رصد کنند.


وی در ادامه افزود : همه ما باید به عنوان یک رسانه در مقابله با اخبار مایوس‌کننده تلاش کنیم و اجازه لطمه زدن به اعتماد عمومی را ندهیم و اخبار و کلیپ‌های آموزشی تهیه شده توسط دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه و ستاد مربوطه را تنها منبع معتبر شناخته و نسبت به باز نشر آن اقدام کنیم .


حیدری گفت قطعاً پذیرفتنی نیست عرضه کنندگان محصولات بهداشتی  با عرضه نکردن محصول در بازار التهاب ایجاد کنند و این مصداق بارز خیانت به مردم است و اعتماد عمومی جامعه با این کار مخدوش می شود.


وی از تلاش و همراهی دادستان محترم شهرستان در برخورد قاطع با محتکران و برهم زنندگان اعتماد عمومی تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد