رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب:

نقش اصحاب رسانه اسلام آبادغرب در فرهنگ سازی مقابله با ڪرونا شایسته تقدیر است

کد خبر: 305547
|
18:44 - 1398/12/19
نسخه چاپی
نقش اصحاب رسانه اسلام آبادغرب در فرهنگ سازی مقابله با ڪرونا شایسته تقدیر است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: نقش اصحاب رسانه اسلام آبادغرب در فرهنگ سازی مقابله با ڪرونا شایسته تقدیر است.

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب  در گفتگو با اسلام آباد خبر، ضمن تقدیر از جهاد بزرگ جامعه پزشڪی شهرستان از نقش ارزنده رسانه ها در فرهنگ سازی مقابله با ویروس ڪرونا تقدیر نمود.



وی با اشاره به اینڪه مقابله با ویروس ڪرونا نیازمند فرهنگ سازی و همگرایی است گفت : خدمات و زحمات اصحاب رسانه شهرستان و همه افرادی ڪه در فضای مجازی مشغول مقابله جدی با این ویروس هستند  برڪسی پوشیده نیست و همه شاهد آن هستیم ڪه در ڪنار جامعه پزشڪی  این رسانه هستند ڪه با همگرایی دلسوزانه دارند نقش آفرینی می ڪنند و نقش و رسالت فرهنگی خود را در این راستا انجام می دهند.


تمری بیان داشت: این روزها همه ما نیازمند آن هستیم تا نڪات بهداشتی را به شڪل صحیح رعایت بڪنیم و ڪمڪ ڪنیم این موارد بهداشتی را به اطرافیان و نزدیڪان منتقل بڪنیم تا از گسترش و شیوع این ویروس جلوگیری ڪرده باشیم.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افزود : در این شرایط امید آفرینی و ایجاد فضایی آرام همراه با فرهنگ سازی و شیوه های آموزش عمومی و همگانی مهمترین اولویت رسانه ها و فعالان فضای مجازی است و این عزیزان تا ڪنون ڪمڪ زیادی به دست اندرڪاران امر مقابله با ڪرونا ڪرده اند ڪه این اقدامات شایسته تقدیر است.


وی در ادامه افزود : رسانه ها چشم بینای جامعه هستند و اگر نقدی هم دارند در راستای اصلاح امور است و لذا باید از عزیزان حوزه رسانه خواهش داسته باشم ڪه ڪاستی ها و مشڪلات را با مسئولین ستاد مقابله با ڪرونا و فرمانداری و شبڪه بهداست درمیان بگذارند تا در حد توان خود اقدامات لازم اتخاذ نمایند.


تمری خاطرنشان کرد: بخش عمده پیشگیری و مقابله با ڪرونا به  نقش عزیزان حوزه رسانه و فعالان فضای مجازی بر می گردد ڪه نقش فرهنگ سازی آنها تا ڪنون موفقیت زا بوده و انشاء الله این مسیر با همگرایی و انسجام مجموعه رسانه ها،  مسئولین ، سازمان های مردم نهاد و مشارڪت جدی مردم منجر به شڪست ڪرونا خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد