در راستای کنترل ورودی شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو صورت گرفت؛

استقرار ایستگاه غربالگری تب سنجی در ورودی شهرهای اسلام آبادغرب و دالاهو

کد خبر: 305562
|
17:29 - 1398/12/24
نسخه چاپی
استقرار ایستگاه غربالگری تب سنجی در ورودی شهرهای اسلام آبادغرب و دالاهو
در راستای کنترل ورودی شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو، ایستگاه غربالگری تب سنجی در ورودی این شهرها راه استقرار پیدا نموده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، در راستای کنترل ورودی شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو، ایستگاه غربالگری تب سنجی در ورودی این شهرها راه استقرار پیدا نموده است.

 

 جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در بازدید از ایستگاه غربالگری تب سنجی جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: یکی از تصمیمات بسیار خوبی که در ستاد مقابله با کرونا در شهرستان گرفته شد استقرار ایستگاه غربالگری در مبادی ورودی اسلام آبادغرب بود.


 وی افزود: این ایستگاه توسط جمعیت هلال احمر شهرستان به همراه نیروهای بسیج و نیروی انتظامی راه اندازی شده که امدادگران و کارشناسان این موضوع را به صورت روزانه پیگیری می کنند.


 حیدری اظهار داشت : مردم شهرستان در ارتباط با حضور در ایستگاه غربالگری با حساسیت قابل توجهی نسبت به تب سنجی اقدام میکنند که این همکاری مردم و تلاش های همکاران جمعیت هلال احمر جای تقدیر دارد.

 

کرم محمدی فرمانداردالاهو نیز در این رابطه گفت: براساس مصوبات کارگروه بهداشت و درمان شهرستان دالاهو کنترل ورودی شهرستان با دستگاه تست تب سنجی  توسط اکیپ هلال احمر و شبکه بهداشت و همراهی نیروهای راهور و انتظامی دالاهو  صورت گرفت.

 

فرمانداردالاهوگفت: از همه همشهریان عزیزی که در سایر استان‌های کشور سکونت دارند خواهش می کنم و خاضعانه استدعا دارم تا دید و بازدید عید امسال را لغو و بازگشت به شهرستان دالاهو را به بعد از بحران ناشی از کرونا موکول کنند.

 

گفتنی ست؛ کرونا، ویروسی شایع است که هرسال زمستان با علایم سرماخوردگی مشاهده می‌ گردید، اما از سال ۲۰۰۲ این ویروس جهش ژنتیکی داشته و ابتدا خود را با بیماری سارس، پس از آن مرس و در حال حاضر به شکل کووید ۱۹ نشان داده  که با دوره نهفتگی ۲ تا ۱۴ روز و با تظاهراتی نظیر تب بالا، سرفه، تنگی نفس، سردرد و گاهی با  اسهال و استفراغ همراه است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها