امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب؛

سلامت مردم در اولویت همه برنامه ها قرار دارد/بهترین نسخه مبارزه با ویروس کرونا در خانه ماندن است

کد خبر: 305563
|
09:24 - 1398/12/25
نسخه چاپی
سلامت مردم در اولویت همه برنامه ها قرار دارد/بهترین نسخه مبارزه با ویروس کرونا در خانه ماندن است
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: سلامت مردم در اولویت همه برنامه ها قرار دارد و بهترین راه مبارزه با ویروس کرونا در خانه ماندن است.

به گزارشاسلام آباد خبر،حجت الاسلام محمد طه مهری امام جمعه اسلام آباد غرب شب گذشته در بازدید از بیمارستان امام خمینی شهرستان ضمن تشکر از زحمات مدافعان سلامت گفت: از مردم درخواست می کنیم از تردد غیر ضرور در خیابان و بازار پرهیز کنند و هشدارهای ستاد مبارزه با ویروس کرونا و وضعیت قرمز دانشگاه علوم‌پزشکی استان را جدی گرفته و همکاری لازم را با این ستاد داشته باشند.

 

وی ادامه داد: به مردم عزیز شهر شهیدان مرصاد اطمینان می دهیم که مدیران و دست اندرکاران مبارزه با کرونا با جدیت موضوعات را بررسی می کنند و تصمیمات لازم را جهت کنترل و ریشه کنی این مهمان ناخوانده بدون هیچ اغماض و ملاحظه ای خواهند گرفت .

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خصوص کنترل ورودی شهر و اجازه ندادن افراد غیر بومی به داخل شهر اذعان داشت: سلامت مردم در اولویت همه برنامه ها قرار دارد و این موضوع در دستور کار مسئولان قرار دارد و هر موضوعی که سلامت مردم را تهدید کند قطعا با برخورد قاطع مسئولان امر روبرو خواهد شد.

 

محمد طه مهری در پایان گفت: مردم عزیز به شایعات توجه نکنند و در حال حاضر بهترین نسخه مبارزه با کرونا ماندن در خانه و پرهیز از تردد غیر ضرور می باشد خدای متعال به همه مردم عزیز سلامتی عنایت فرماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد