در بازدید از سردخانه اسلام آبادغرب مطرح شد

مردم نگران میوه شب عید نباشند/ ذخیره میوه شب عید به میزان کافی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 305577
|
16:28 - 1398/12/28
نسخه چاپی
مردم نگران میوه شب عید نباشند/ ذخیره میوه شب عید به میزان کافی در اسلام آبادغرب
مسئولین اسلام آبادغرب در بازدید از سردخانه صبا رد شهرستان گفتند: پرتقال و سیب به میزان کافی ذخیره‌سازی شده است و جای نگرانی برای میوه شب عید وجود ندارد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آباد غرب طی بازدیدی از سردخانه محل نگهداری میوه شب عید گفت: به مقدارکافی میوه (پرتقال و سیب) جهت عید نوروز با قیمت مصوب دولتی تهیه و در حال توزیع می باشد.

وی در ادامه افزود: توزیع میوه شب عید طرح تنظیم بازار شهرستان از ۲۶ اسفند ماه سال جاری در سطح شهرستان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ ماه ۹۹ ادامه می‌یابد.

 

حاصلی رییس اداره صنعت و معدن در این بازدید گفت :با توجه به شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از هرگونه اجتماعات در مراکز خرید، تمهیداتی جهت خرید آسان میوه شب عید فراهم شده است و جای نگرانی برای میوه شب عید وجود ندارد؛


وی افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته تمامی ادارات، ارگانها، اصناف ، اقشار ، سمن ها و کلیه تشکلات مردمی جهت تهیه میوه شب عید با قیمت مصوب هرکیلو پرتقال 5.500 تومان و هرکیلو سیب 5.900 تومان،  می توانند با معرفی نماینده خود به سردخانه صبا واقع در شهرک صنعتی مراجعه و بدون هیچ گونه ازدحامی نسبت به خرید میوه شب عید بدون محدودیت اقدام کنند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد