مسئول عقیدتی سپاه اسلام آبادغرب

پیام تبریک مسئول عقیدتی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب

کد خبر: 305579
|
13:20 - 1399/01/01
نسخه چاپی
پیام تبریک مسئول عقیدتی سپاه ناحیه  اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مسئول عقیدتی ناحیه مقاومت بسیچ سپاه اسلام آباد غرب به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز 1399 پیام تبریک صادر کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام مرادی مسئول عقیدتی بسیج سپاه اسلام آبادغرب با صدور پیامی فرارسیدن نوروز 1399 را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسمِ الله النُورِ، بِسمِ الله  نُورِ النُور، بِسمِ الله نُورٌ عَلی نُور

«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را برتمام شیعیان و پیروان آن حضرت تسلیت عرض می کنم.

بار دیگر بهاری نو از راه رسید و رویش و جنبش و شکوفایی، گستره جهان طبیعت را فرا گرفت و اینک ما با بهره مندی از فرصت جدید و نعمت عمر از سوی خالق هستی بخش، شاهد حلول سال نو و بهار طراوت بخشی هستیم که با فصل معنویت و فرصت‌های روح افزا و دل انگیز ماه‌های پر فضیلت رجب المرجب، شعبان المعظم و رمضان المبارک مقارن گردیده است و با نام گذاری این سال به نام جهش تولید باید هرچه بهتر با تمام توان خود در گام دوم انقلاب تولید را بهبود داده و بتوانیم چرخه اقتصاد ایران اسلامی را هرچه بهتر به کار انداخته و بیکاری را ریشه کن و تلخی های سال 1398 را به کام مردم شیرین کنیم.

بعد از گذشت حدود یک ماه از ورود کرونا به کشور و علی رغم تمامی تلاش ها برای مهار این ویروس همچنان شاهد سیر صعودی گسترش آن در کشور هستیم. در این شرایط توصیه تمامی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی ماندن مردم در خانه و پرهیز از مسافرت و ترددهای غیر ضروری است و من نیز به نوبه خود از مردم عزیز ایران اسلامی می خواهم که در خانه مانده و به مسافرت نروند تا بتوانیم آن را کنترل و مهار کنیم.

درپایان سال جدید را برای تک تک مسلمانان جهان سالی به دور از بلا و مصیبت و پر از شادی و وحدت را از خدای منان خواستارم 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد