ضدعفونی معابر روستاها و شهراسلام آبادغرب برای مقابله با کرونا/200 بسته معیشتی بین اقشار کم دست توزیع شد

کد خبر: 305580
|
13:36 - 1399/01/01
نسخه چاپی
ضدعفونی معابر روستاها و شهراسلام آبادغرب برای مقابله با کرونا/200 بسته معیشتی بین اقشار کم دست توزیع شد
اسلام آبادخبر: تیم رفع آلودگی سپاه اسلام آبادغرب معابر و اماکن عمومی شهرستان را برعلیه کرونا ضدعفونی و 200 بسته معیشتی را بین افرادی که به دلیل شیوع این ویروس شغل خود را از دست داده اند توزیع کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  معابر و اماکن عمومی، فضاهای شهری پرتردد و پراستفاده نظیر پاساژها، عابر بانک ها و پمپ بنزین های شهر اسلام آبادغرب برعلیه ویروس کرونا به همت یگان(ش.م.ر) سپاه ناحیه اسلام آبادغرب ضدعفونی و گندزدایی شدند.

سرهنگ باوندپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شپاه شهرستان اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته تیم رفع آلودگی و ضدعفونی سپاه اسلام آبادغرب معابر و اماکن عمومی شهر اسلام آبادغرب را برعلیه ویروس کرونا ضدعفونی کرد و این عملیات تا اطلاع ثانوی و اعلام خاتمه مأموریت از سوی مسئولین بهداشتی ادامه دارد.

وی افزود: در سطح روستاها نیز این عملیات توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج با همکاری بخشداری ها و دهیاری ها انجام شده است و پیام های آموزشی و هشدارهای سلامتی در سطح شهرستان از طریق رسانه های فعال و فضای مجازی شهرستان بطور مداوم منتشر می گردد.

فرمانده سپاه شهرستان اعلام کرد: سپاه و بسیج همگام با سایر نیروهای مسلح آمادگی دارند در تمام بحران ها من جمله؛ زلزله، سیل، محرومیت زدایی، فعالیت های عمرانی و جهادی و مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم باشد و در هر زمان و مکانی که مورد نیاز باشد به یاری مردم بشتابد.

سرهنگ باوند پور افزود: 200 بسته معیشتی نیز  بین اقشار که به دلیل بیماری کرونا شغل خود را از دست داده اند توزیع شده است 

وی ادامه داد:  برای کنترل هرچه بیشتر این ویروس ایست بازرسی و کنترل منع رفت و آمد خودروهای غیر بومی به داخل شهرستان توسط حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری سپاه اسلام آبادغرب صورت گرفته است.

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب  خاطر نشان کرد: یگان(ش م ر) و بسیجیان  سپاه ناحیه اسلام آبادغرب مکان های مختلفی را برعلیه ویروس کرونا ضدعفونی شده که به ترتیب زیر است:

1-محلات مسکن مهر و شرف آباد، بلوار طالقانی،میدان امام(ره)، سنگ معدن،میدان شهید هدایت،پمپ بنزین دارابی و ولی عصر(عج)،میدان دادگستری، چهار راه محمدی و....توسط گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی ضدعفونی شد.

2-ایستگاه ضد عفونی توسط حوزه بسیج شهید مطهری به همراه بسیجیان پایگاه های خیبر و ریزوندی جهت گندزدایی ماشین ها یرپا شد.

 

3-روستاهای ویسگه، بازگه, باقرآباد، علی آباد،طولابی هرسم،باریکه نظام،باریکه صادقی، قلعه ترک، دیزگران و... توسط حوزه امام علی(ع) حمیل ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب ضدعفونی و گند زدایی شد.

4-جایگاه های سوختو خودپردازهای شهرستان اسلام آبادغرب توسط بسیجیان پایگاه کربلا و میثم تمار حوطه شهید مطهری ضدعفونی شد.

5-ضدعفونی اماکن عمومی و ادارات پرتردد توسط یگان(ش.م.ر)سپاه ناحیه اسلام آبادغرب انجام  به مردم در سطح شهر اعلام عمومی گردید که بهداشت را رعایت و در خانه بمانند.

7- نیروهای حوزه شهید مطهری در کنار نیروی انتظامی و هلال احمر شهرستان در ورودی شهر اسلام آبادغرب جهت تست غربالگری(تب سنجی) از سرنشین های خودروهای ورودی به شهر استقرار یافتند.

8-عابربانک های سطح شهرستان توسط کارکنان درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب ضدعفونی شد.

سرهنگ باوند پور فرمانده سپاه بسیج شهرستان اسلام آبادغرب در پایان ضمن تقدیر از زحمات بی وقفه و بی چشم داشت سپاه و بسیجیان عنوان کرد: از تمامی مردم در شهرستان و روستا تقاضا می کنم که جهت کنترل و از بین بردن این ویروس در خانه مانده و از سفر و دید و بازدید در ایام نوروز جدا خودداری کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد