فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب؛

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب به مناسبت عید نوروز

کد خبر: 305582
|
13:56 - 1399/01/01
نسخه چاپی
پیام تبریک  فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب به مناسبت عید نوروز
اسلام آبادخبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه اسلام آباد غرب به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز 1399 پیام تبریک صادر کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ پاسدار باوندپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب با صدور پیامی فرارسیدن نوروز 1399را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یا مقلب القلوب و البصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الحوال حول حالنا الی احسن الحال

درود خدا بر روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران، 1280 شهید شهرستان،شهید مدافع حرم شهر شهیدان مرصاد و شمام مردم مومن، ولایتمدار و مسئولین همیشه در صحنه شهرستان اسلام آبادغرب.

ضمن تسلیت سالروز شهادت باب الحوائج، هفتمین اختر فروزان آسمان امامت و تبریک عید مبعث رسول مکرم اسلام(ص)، تقارن نوروز با اواخر ماه پرخیر و برکت رجب المعظم و آغاز سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد، رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت می نمایم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای ، سال جدید را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند، معظم له در یک ارزیابی از فراز و نشیب‌ها، و تلخ و شیرین‌های سال ۹۸، در شعار امسال علاوه بر مسئولان، آحاد ملت را نیز مخاطب قرار دادند، لذا با توجه به اینکه ولی امر مسلمین جهان وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم و بیکاری جامعه را بهتر از هر کسی می دانند با نامگذاری این چند سال حول محور اقتصاد مقاومتی هدف رفع فقر و ناکام گذاشتن دشمنان، با تقویت تولید و اشتغال داخلی را دنبال می کنند، لذا همه مردم در کنار مسئولان با لبیک به فرمان رهبری باید سخت کار کنند تا آثار و برکات این پیام را در سر سفره های خود مشاهده کنند و شادی و نشاط به جامعه تزریق شود.

در سال ۹۸ تحریم های دشمن و به تعبیر مقام معظم رهبری؛ مدیریت نارسا در زمینه مسائل اقتصادی، همچنین شیوع ویروس منحوس کرونا موجب مشکلات معیشتی برای ملت ایران شد، که با حضور و مقاومت ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی بخصوص مردم ولائی اسلام آبادغرب این سختی ها هم پشت سر گذاشته می شود. لذا از مردم شریف شهرستان میخواهم جهت حفظ سلامت خویش و دیگر شهروندان در راستای پیشگیری و شیوع ویروس کرونا، هشدارهای مسئولین را جدی گرفته و از تردد و دیدو بازدید در ایام خودداری فرمایید تا انشاءالله از گزند این بیماری در امان بوده و به سلامت عبور کنیم. در پایان موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان اروحنا له الفداء از درگاه خدای منان مسئلت می نمایم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد