دوازدهمین جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان اسلا آبادغرب مطرح شد؛

تعیین نقاهتگاه مناسب برای نگهداری بیماران بهبود یافته از کرونا در اسلام آبادغرب

کد خبر: 305594
|
14:37 - 1399/01/06
نسخه چاپی
تعیین  نقاهتگاه مناسب برای نگهداری  بیماران  بهبود یافته از کرونا در اسلام آبادغرب
دوازدهمین جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان اسلا آبادغرب به ریاست حیدری فرماندار و با حضور جمعی از اعضاء در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، دوازدهمین جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان اسلا آبادغرب به ریاست حیدری فرماندار و با حضور جمعی از اعضاء در محل فرمانداری برگزار گردید.


در این جلسه مقرر شد نقاهتگاهی مناسب برای نگهداری  بیماران  بهبود یافته از کرونا در سطح شهرستان تعییین گردد. همچنین موضوع غربالگری بیماری با جدیت و تلاش مضاعف انجام گیرد .


از مهمترین برنامه های مطرح شده در این جلسه تشکیل کمیته مدیریت سالم سازی محیط بر اساس برنامه زمانبندی و دستورالعمل های صادره و به ریاست معاون عمرانی فرمانداری و همکاری بهداشت ، شهرداری، سپاه، دهیاریها و شورا های روستایی و  همچنین سازمان های مردم نهاد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و مقرر شد همه امور گند زدایی در شهرها و روستاهای شهرستان با هماهنگی در این جلسه و مسئولیت شهرداریها و دهیاریها بصورت مستمر انجام گیرد.


در این جلسه شهردار اسلام آباد غرب از گند زدایی و ضد عفونی سطح شهر هر 24ساعت یکبار خبر داد و گفت در هر شبانه روز بیش از 500هکتار از معابرشهر ضد عفونی میشود .


در این جلسه همچنین مقرر شد تولید ماسک با تایید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ، به میزان کافی توسط ناحیه مقاومت بسیج انجام و در اختیار شهروندان قرار گیرد.


حیدری فرماندار در این جلسه از همکاری خوب مردم شهرستان قدردانی کرد و بر تلاش همه دستگاهها در ضد عفونی و گندزدایی محیطهای عمومی تاکید ویژه داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد