در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا صورت گرفت؛

همکاری موثر مردم و اصناف شهرستان در تعطیلی بازار اسلام آبادغرب/از ترددهای غیر ضروری پرهیز گردد

کد خبر: 305595
|
14:48 - 1399/01/06
نسخه چاپی
همکاری موثر مردم و اصناف شهرستان در تعطیلی بازار اسلام آبادغرب/از ترددهای غیر ضروری پرهیز گردد
همکاری موثر مردم و بخصوص اصناف و بازاریان با مجموعه ستاد مدیریت ویروس کرونا در شهرستان مهمترین رکن برای قطع زنجیره این ویروس منحوس است.

به گزارشاسلام آباد خبر، در بازدیدی که با حضور فرماندار ، دادستان ، معاون سیاسی فرمانداری، رئیس اتاق اصناف و همکاری بسیج اصناف از سطح شهر بعمل آمد.

 

حیدری فرماندار اسلام آبادغرب گفت: خوشبختانه اصناف و بازاریان شهر اسلام آبادغرب با درک دقیقی که از شرایط موجود دارند، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع چرخه آن طی حرکتی هماهنگ با ستاد مدیریت کرونا شهرستان نسبت به تعطیلی واحد های صنفی‌خود اقدام نمودند که جای قدردانی ویژه دارد.

 

وی افزود :امروز هم به تعداد معدودی از واحد هایی که فعال بودند تذکرات ارشادی به منظور پیوستن به حرکت سنجیده بازاریان داده شد و امیدوارم که همگی از فرصتهای موجود برای جلوگیری از تجمعاتی که میتواند برای سلامتی شهروندان خطرساز باشد بر اساس وظایفی که متوجه فرد فرد جامعه میشود استفاده کنند.


حیدری عنوان داشت: توصیه های دلسوزانه کادر درمانی و ستاد پیشگیری شهرستان باید مد نظر همه شهروندان گرامی قرار گیرد و انتظاراست همه عزیزان از حضور و اجتماعات سطح شهر به جز در موارد ضرور و تهیه اقلام مواد غذایی و مورد نیاز جدا پرهیز کنند.


فرماندار در ادامه این بازدید به ترافیک سطح شهر اشاره وبیان داشت: متاسفانه تردد خودروها در سطح شهر برای مسئولین شهرستان ایجاد نگرانی کرده و تمنا داریم از ترددهای غیر ضرورحتی با خودرو پرهیز گردد.


در پایان فرماندار اضافه نمود: این بازدیدها تا زمان بهبودی اوضاع و کنترل بیماری مهلک ویروس کرونا برای سلامتی مردم عزیز ادامه خواهد داشت و همچنان محتاج همکاری مردمان شهرستان برای پیشگیری و مدیریت این بیماری هستیم و انشالله با پایان یافتن شرایط موجود همه در کنار هم به روال عادی زندگی باز خواهیم گشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد