در راستای پیشگیری از کرونا صورت گرفت؛

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اسلام آبادغرب/ اعمال محدودیت تردد در شهرستان

کد خبر: 305604
|
19:56 - 1399/01/08
نسخه چاپی
اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اسلام آبادغرب/ اعمال محدودیت تردد در شهرستان
عصر امروز طرح فاصله گذاری اجتماعی در اسلام آبادغرب و اعمال محدودیت تردد در شهرستان اجرا شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، عصر امروز با حضور مسئولین شهرستان طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت تردد در راستای پیشگیری از  کرونا در اسلام آباد غرب اجرا شد.

 

 ستاد مدیریت کرونا شهرستان اسلام آبادغرب، تصمیم به اعمال محدودیت‌های رفت و آمد ناشی از اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا‌ با مسدود نمودن ورودی شهر اسلام آبادغرب نمود.

 

 فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب و رئیس ستاد مدیریت کرونا گفت: در راستای این محدودیت ، ورودی های شهراسلام آباد غرب، کاملا  مسدود گردیده و با استقرار ایست و بازرسی در میدان امام حسین (ع) (در خروجی به سمت گیلانغرب ) ، به‌صورت شبانه‌روزی تردد تمامی خودروها به استثنا خودروهای حامل سوخت، امدادی، خدماتی، امنیتی، انتظامی و خودروهای دارای برگ تردد ، ممنوع است و از ورود خودروهای غیر بومی به این شهر جدا جلوگیری بعمل می آید.


 حیدری گفت :خودروهای افراد متخلف از این مقررات به مدت یک (۱) ماه با اخذ کلیه هزینه‌های جانبی توقیف می‌شوند.و جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در دستورکار پلیس قرار دارد که انرا اعمال خواهند کرد.


 وی خاطرنشان ساخت: تمام محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌ها تنها برای حفظ سلامتی مردم است و از مردم فهیم اسلام آبادغرب می‌خواهم با رعایت نکات بهداشتی و عدم تردد غیرضروری و پیوستن به پویش در خانه بمانیم، تلاش کنیم ،زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا را قطع کنیم.


 حیدری اصافه نمود: حفظ صبوری مردم  و همکاری با ستاد مدیریت کرونا ، شرط اساسی برای عبور از وضعیت کنونی برای مراقبت از سلامت شهروندان است و این مهم زمانی می تواند مثمرثمر باشد که همه آحاد جامعه با نگاه مسئولانه به پدیده بیماری و خطرات ناشی از آن به وظائف تعیین شده در برنامه های اعلامی عمل کنند و دقیقا نقش خود را ایفا نمایند.

 

 فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب نیز در این رابطه گفت: در  راستای  کاهش زنجیره کرونا  و طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان اسلام اباد غرب از  مورخه ۱۳۹۹/۱/۰۸ کلیه معابر منتهی به شهرستان اسلام آباد غرب از سمت بلوار شهید فتاحی و از سمت جاده دالاهو به اسلام آباد کاملا مسدود و تردد خودرو های بومی شهرستان اسلام باد غرب به داخل شهر از مسیر میدان امام حسین توسط ایستگاه پلیس انتظامی شهرستان کنترل و محدودیت تردد صورت می گیرد و فقط خودروهای بومی شهر اسلام آبادغرب اجازه ورود به شهر را دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد