در سیزدهمین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا مطرح شد؛

جلوگیری از تجمعات مردم در تفرجگاه های اسلام آبادغرب/تأکیدبر اقدامات سختگیرانه در ورودی شهرستان

کد خبر: 305608
|
16:03 - 1399/01/10
نسخه چاپی
جلوگیری از تجمعات مردم در تفرجگاه های اسلام آبادغرب/تأکیدبر اقدامات سختگیرانه در ورودی شهرستان
در سیزدهمین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، بر جلوگیری از تجمعات مردم در تفرجگاه های اسلام آبادغرب و اقدامات سختگیرانه در ورودی شهرستان تاکید گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، در سیزدهمین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا که امروز در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، فرماندار اسلام آباد غرب ایام خجسته  شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را به مردم شریف اسلام آباد غرب  و همچنین غیورمردان جانباز و ایثارگر و پاسداران همیشه پیروز و خانواده معظم شهداء تبریک و تهنیت گفت و ابراز امیدواری کردبه برکت ایـن روز های مبارک مردم عزیز ایران و جهان  از شر این ویروس منحوس به سلامت کامل عبور کنیم.

 

وی با تاکید بر اجرای مصوبات خصوصا طرح فاصله گذاری اجتماعی از تمامی دستگاههای اجرایی در انجام طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر نمود.

 

حیدری با تاکید بر پلمپ اصناف متخلف بمدت یکماه،  بر جلوگیری از تجمعات مردم در تفرجگاه های اسلام آبادغرب و مکانهای طبیعی شهرستان در راستای جلوگیری از تجمعات مردم تاکید نمود

 

فرماندار شهرستان از تمامی فعالین فرهنگی ،اجتماعی ،هنری،نخبگان ،موسسات مردم نهاد جهت کمک به ستاد پیشگیری از کرونا و ارائه راهکار و پیشنهادات سازنده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و کاهش ویروس کرونا دعوت نمود.

 

 

 
فرماندار اسلام آباد غرب در سیزدهمین جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد:  انصافا صداو سیما و رسانه ها و فضای مجازی بسیار خوب با این بحران همکاری کردند و  ضرورت همگانی کردن و مشارکت عموم مردم در راستای جلوگیری و پیشگیری از ویروس کرونا الزامی است.

گفتنی ست؛ در حاشیه این جلسه، کارگروه بهداشت محیط زیر مجموعه ستاد کرونا در سالن جلسات فرمانداری به ریاست فرماندار شهرستان اسلام ابادغرب برگزارشد.


 جمع آوری و پاکسازی و ضدعفونی مخازن زباله،  ضدعفونی معابرپیاده شهری ،مبلمان و فضای های عمومی و پاکسازی پیاده روها و جوی ها و مسیل های شهری از مصوبات این جلسه بود.

 

شهردار اسلام آبادغرب  در این جلسه اظهار کرد: تمام ورودی های شهر اسلام آبادغرب بغیر از میدان امام حسین(ع) مسدود گردیده و توسط پرسنل زحمتکش انتظامی اقدامات سختگیرانه توسط جهت ورود به شهر  بعمل می آید.


مهندس حمیدی تبار اعلام کرد:  شهرداری اسلام آبادغرب تا قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با تمام قوا پای کار هستند و با تمام دستگاه ها تعامل دارند.

 

وی از کلیه مدیران اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی  من جمله فرماندار، فرمانده انتظامی، راهور، راهداری، عوامل شهرداری و نیروهای سپاه و بسیج تقدیر و تشکر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها