فرماندار شهرستان دالاهو مطرح کرد:

احساس مسئولیت و همراهی مردم دالاهو در طرح فاصله گذاری اجتماعی شایسته تقدیر است

کد خبر: 305615
|
15:47 - 1399/01/14
نسخه چاپی
احساس مسئولیت و همراهی مردم دالاهو در طرح فاصله گذاری اجتماعی شایسته تقدیر است
کرم محمدی فرماندار دالاهو: احساس مسئولیت و همراهی مردم شریف شهرستان دالاهو در طرح فاصله گذاری اجتماعی ستودنی و شایسته تقدیر است.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار شهرستان دالاهو گفت: احساس مسئولیت و همراهی مردم شریف شهرستان دالاهو، ستودنی و شایسته تقدیر است.

 

وی افزود: نقش راهبردی و مدیریت کارآمد و پیگیری های مکرر آقای مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه در ایجاد همگرایی و مضاعف نمودن تلاش ها برکسی پوشیده نیست.

 

محمدی بیان داشت: پای کار بودن و حضور همیشگی اعضای شورای تامین شهرستان، امنیت پایدار را برای توفیق در فاصله گذاری اجتماعی فراهم نمود.ورود سادات اهل حق، روحانیت شیعه و سنی  و تعطیلی تمامی مراسم و آیین هایی که مستلزم تجمع مردم است، گامی مهم و اساسی در کمک به صیانت کنندگان از سلامت مردم شهرستان بود.

 

فرماندار شهرستان دالاهو گفت: همراهی و همکاری اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی و تلاش آنان برای ایجاد حساسیت در بین شهروندان و بازتاب موارد آموزشی و پیام های ستاد پیشگیری و مدیریت کرونای شهرستان، چشم گیر،موثر وشایسته سپاس است و  امیدوارم این همدلی و انسجام تا قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس همچنان و پر رنگ تر از پیش ادامه یابد.

 

گفتنی ست؛ سیزدهم فروردین ماه 99 کرم محمدی فرماندار، مهندس امامی معاون عمرانی فرمانداری، سرهنگ ویسی فرمانده انتظامی وسرهنگ فتاحیان جانشین انتظامی شهرستان دالاهو از گیت های ایست و بازرسی ورودی شهر کرند، بالاطاق و همچنین ورودی شهر ریجاب بازدید کردند.

 

کرم محمدی فرماندار شهرستان در جریان این بازدید ها، کرم محمدی فرماندار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مجموعه های حاضر در ایست و بازرسی های شهرستان اعم از سپاه ، انتظامی ، بسیج ، دهیاری ها و نیروهای شهرداری ، گفت:  اهتمام و همراهی بسیار خوب مردم شریف شهرستان دالاهو در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا‌ این تاریخ  ستودنی بوده است .‌

 

وی افزود:بر خودم لازم می دانم از آحاد مختلف مردم شهرستان بخاطر این مشارکت ،صمیمانه سپاسگزاری نمایم.رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز دوازدهم و همچنین در سیزدهم فروردین ماه خیلی خوب بوده و مردم این خطه از میهن اسلامی  شعور اجتماعی بالا و احساس مسئولیت خود را به بهترین وجه ممکن به نمایش گذاشتند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد