به منظور بررسی و ارزیابی فعالیتها

بازدید میدانی رییس ستاد مدیریت کرونای اسلام آبادغرب از مراکز جامع خدمات سلامت روستایی شهرستان

کد خبر: 305620
|
15:22 - 1399/01/18
نسخه چاپی
بازدید میدانی رییس ستاد مدیریت کرونای اسلام آبادغرب از مراکز جامع خدمات سلامت روستایی شهرستان
حیدری فرماندار و رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان اسلام آبادغرب به منظور بررسی و ارزیابی فعالیتها ، از مراکز جامع خدمات سلامت روستایی بازدید میدانی بعمل آورد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حیدری فرماندار و رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان اسلام آبادغرب به منظور بررسی و ارزیابی فعالیتها ، از مراکز جامع خدمات سلامت روستایی بازدید میدانی بعمل آورد.

 

 در این بازدید که ناصری بخشدار حمیل و دکتر نادری رییس شبکه بهداشت و درمان حضور داشتند از مراکز جامع سلامت‌ سیاسیاه ، حمیل ، هرسم ، شیان و حسن آباد و فوریتهای پزشکی حمیل بصورت میدانی بازدید به عمل آمد.


 در جریان این بازدید فرماندار اسلام آبادغرب ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی روزهای خوب همراه با سلامتی و موفقیت برای مجموعه فعال در این مراکز از تلاش جهادی  پزشکان ، پرسنل مراکز و بهورزان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بویژه عملیاتی نمودن غربالگری الکترونیکی انجام شده برای تمامی آحاد جمعیت هدف قدردانی نمود و بسیج ملی مبارزه با کرونا را از اقدامات بسیار مهم و موثر شبکه بهداشت و درمان در شهرستان دانست که طی آن از حجم مراجعات به بیمارستان  امام ( ره) کاسته شده است.


 وی این روزها را امتحانی برای خدمتگزاری به مردم بوسیله انسانهای خدوم‌ دانسته و خدمات کادر درمانی را پرفروغ عنوان که برای همیشه در حافظه ملت ایران ماندگار خواهد ماند.


 حیدری همکاری مردم در اجرای طرح های مقابله ای با ویروس کرونا را خوب توصیف کرد و از مردم شریف شهرستان خواست تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان با ستاد مدیریت کرونا برای حفظ سلامتی خودشان همکاری فعال داشته باشند.


 در خلال این بازدید ،اقدامات پیشگیری ، بهداشتی و درمانی انجام شده در جمعیت هدف روستایی توسط ناصری بخشدار حمیل و مسوولین مراکز به اطلاع فرماندار رسید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد