در دیدار دادستان شهرستان و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب مطرح شد؛

تحقق جهش تولید در دستور کار منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب/فرهنگ سازی و استفاده از رسانه در راستای حمایت از کالای ایرانی

کد خبر: 305635
|
15:50 - 1399/01/28
نسخه چاپی
تحقق جهش تولید در دستور کار منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب/فرهنگ سازی و استفاده از رسانه در راستای حمایت از کالای ایرانی
در دیدار دادستان شهرستان و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب؛ فرهنگ سازی و استفاده از رسانه در راستای حمایت از کالای ایرانی و تحقق جهش تولید در دستور کار منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب مطرح گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر،  با پیگیری های مدیر عامل و هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب روز گذشته تفاهم نامه نهایی با شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران امضاء شد .

 


دکتر ملکشاهی ضمن تقدیر و تشکر از عنایات ویژه دولت ، وزیر نفت و استاندار کرمانشاه بیان داشت : قرارداد اجرای طرح و‌اگذاری زمین منعقد و گام اساسی برای شروع پروژه برداشته شد .

 


وی افزود : امیدواریم در سال جهش تولید و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری با بهره برداری از این طرح عظیم شاهد تحول اساسی در استان و شهرستان اسلام آباد غرب  باشیم.

 


 سید سجاد ملایری دادستان شهرستان اسلام آبادغرب در راستای تحقق شعار سال که بنام جهش تولید نامگذاری شده است ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی از نزدیک در جریان مشکلات این حوزه قرار گرفت.

 


وی با اشاره به آمادگی دستگاه قضایی  در راستای تحقق شعار "جهش تولید" اظهار داشت: از سال‌های گذشته تاکنون شعارهای سال به عنوان راهبردی مهم برای برنامه پیش روی کشور با محوریت اقتصاد و تولید بوده که این حمایت از چرخه اقتصادی کشور یکی از موضوعات مهم بشمار می آید و امسال نیز که شعار سال جهش تولید از سوی رهبر فرزانه انقلاب انتخاب شده است باید توجه ویژه‌ای به تولیدکنندگان، خصوصا با توجه به اینکه شهرستان اسلام آباد غرب از آمار بیکاری بالا رنج میبرد داشته باشیم و البته در سنوات گذشته نیز اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است و  هدف رهبر معظم انقلاب اسلامی ارتقای ارتباط بین مسئولان و مردم است که این نقش خطیر را رسانه ها می توانند بخوبی ایفا نمایند.


 دادستان شهرستان اسلام آباد غرب افزود: در راستای عملیاتی شدن شعار سال علاوه بر حمایت قاطع دستگاه قضا جهت عملیاتی شدن این شعار از نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و استفاده از تولیدات داخلی و ایجاد بستر مناسبی برای تولید استفاده خواهیم نمود و در این زمینه کار گروهی تحت عنوان مطالبه گری رسانه در راستای تحقق شعار سال در شهرستان تشکیل خواهد شد.


 وی خاطرنشان کرد: رسانه ها نقش مهمی در هدایت افکار عمومی دارند. بنابراین انتظار می رود برای تحقق شعار سال گام های اساسی بردارند و این خود نیازمند ارتباطی دو سویه بین صاحبان تولید و خدمات با رسانه هاست.


 ملکشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد در این جلسه ضمن تشکر از دغدغه دادستان شهرستان و حمایت ایشان از این مجموعه اقتصادی افزود تحقق جهش تولید در دستور کار منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب است و با پیگیری های مستمر اینجانب و هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب امروز تفاهم نامه نهایی با شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران امضاء شد .
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها