در راستای حفظ سلامت مردم/

ارزیابی مطلوب وضعیت کشتارگاه دام اسلام آبادغرب

کد خبر: 305644
|
10:39 - 1399/01/31
نسخه چاپی
ارزیابی مطلوب وضعیت کشتارگاه دام اسلام آبادغرب
در بازدید دادستان و رئیس شورای شهر اسلام آبادغرب وضعیت کشتارگاه شهرستان مطلوب ارزیابی شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در ادامه بازدیدهای میدانی سید سجاد ملایری باتفاق جلیلیان رییس شورای شهر و حمیدی تبار شهردار اسلام آبادغرب از کشتارگاه دام بازدید نمود و  در این بازدید از نزدیک در جریان  وضعیت کشتارگاه شهرداری اسلام آباد غرب قرار گرفت.


 وی افزود: سلامت مردم امری مهم و ضروری است و دادستان بعنوان مدعی العموم در خصوص بهداشت عمومی مردم که سلامت مردم را بخطر بیندازد با هیچ کس تعارفی  ندارد.


 دادستان شهرستان اسلام آباد غرب در طی این بازدید از اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری در راستای سلامت مردم برای تامین گوشت  و توجه به پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد.


 بهروز جلیلیان رییس شورای شهر هم در این بازدید گفت: با عنایت به مشکلات مالی شهرداری، اقدامات مهندس حمیدی تبار در راستای سلامت مردم و تجهیز کشتارگاه قابل تقدیر است.

ییس شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب در بازدید  از کشتار گاه شهرداری از عملکردمهندس حمیدی تبار  تقدیر کرد


 در این بازدید جلیلیان رییس شورای شهر افزود نسبت به بازدید چند ماه پیش اینجانب عملکرد شهردار را در راستای تعمیر و  تجهیز  استاندارد سردخانه  را قابل تقدیر دانست و افزود :از آنجا که کشتارهای غیر مجاز پلمپ شده اند خوشبختانه با تدابیر مهندس حمیدی تبار شرایط بسیار مساعدی برای کشتار بهداشتی با تایید دامپزشکی صورت گرفته است.


 وی گفت: در این راستا دیداری هم با قصابان شهرستان داشته ایم که مقرر گردید تمام کشتار شهرستان در این مکان که مورد تایید کلیه ادارات مرتبط است انجام شود و در این رابطه موارد پیشنهادی قصابان هم لحاظ خواهد شد.


 بهروز جلیلیان در ادامه از حمایت دادستان محترم  شهرستان در راستای سلامت مردم با پلمپ کشتارهای غیر مجازسطح شهرستان قدردانی  کرد.


کیومرث صید محمدی نایب رئیس شورای اسلامی شهر در این بازدید گفت  وضعیت کشتارگاه دام شهر اسلام آباد غرب نسبت به گذشته اصلا قابل مقایسه نیست و این اقدام شهردار که به جهت  سلامت شهروندان انجام شده از مطالبات اعضای شورای شهر بوده و در این زمینه جا دارد از مهندس حمیدی تبار که در راستای سلامت مردم و تامین گوشت شهرستان در کشتارگاه که تمام موازین بهداشتی در آن لحاظ شده تقدیر نمود.


 مهندس حمیدی تبار شهردار اسلام آباد غرب گفت: اگر مردم از  مراکزغیرمجاز اقدام به تهیه گوشت  کنند ممکن است هم ذبح کننده دام و هم تمام افرادی که با دام یا خون آن در تماس بوده اند به بیماری های مشترک انسان و دام مبتلا شوند


 وی به همشهریان عزیز اطمینان خاطر داد: تمامی موازین بهداشتی و شرعی ذبح  در کشتارگاه شهرداری به نحو احسن با نظارت ادارت متولی انجام می شود.


 لازم بذکر است در راستای مطالبه گری مردمی و حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع کرونا با دستور سید سجاد ملایری دادستان شهرستان اسلام آباد غرب تمامی کشتارهای غیر مجاز توسط دامپزشکی پلمپ شدند و کشتارگاه شهرداری با رعایت اصول بهداشتی و شرعی ذبح گوشت مورد نیاز شهرستان را تامین می کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد