توهین بازنده انتخابات به منتخبین مجلس+عکس

کد خبر: 305651
|
15:35 - 1399/02/01
نسخه چاپی
توهین بازنده انتخابات به منتخبین مجلس+عکس
چندی است روزنامه های زنجیره‌ای اصلاح طلبان سعی در القای این موضوع دارند که مجلس یازدهم یک مجلس ناکارآمد است که از خارج و نه توسط خود نمایندگان هدایت می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جریان اصلاحات که بازنده انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم بود رویکرد منفی و شدیدا تخریبی را نسبت به مجلسی که هنوز تشکیل نشده، در پیش گرفته است و ماشین تخریب رسانه‌های این جریان از چندی پیش علیه بهارستان نشینان جدید آغاز به کار کرده است.

در همین رابطه، امروز روزنامه سازندگی ارگان رسانه‌ای حزب اصلاح طلب کارگزاران تیتر و عکس توهین آمیزی نسبت به منتخبان مردم در خانه ملت در صفحه اول خود منتشر کرده است و با ترکیب معناداری از تصویر رئیس جمهور دوره دهم که با یک چوب دستی در یک دشت ایستاده عنوان کرده است که «سایه احمدی نژاد بر سر مجلس» دیده می شود. 
 
 
روزنامه های زنجیره‌ای اصلاح طلبان چندی است که سعی در القای این موضوع دارند که مجلس یازدهم یک مجلس ناکارآمد است که از بیرون از آن و نه توسط نمایندگان هدایت می شود.
 
در همین رابطه روزنامه آفتاب یزد دیگر جریده اصلاح طلب نیز در تیتری حاکی از عصبانیت با عنوان «تقسیم غنائم در دوران کرونا» سعی کرد با مخدوش کردن وجهه خدمت گذاری نمایندگان مجلس آینده را تخریب کند. 
 
 
انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد