فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

توسعه روستایی موجب اشتغال و رشد اقتصادی می گردد

کد خبر: 305657
|
17:13 - 1399/02/02
نسخه چاپی
توسعه روستایی موجب اشتغال و رشد اقتصادی می گردد
‍ فرماندار اسلام آبادغرب در چهارمین بازدید از روستاهای بخش مرکزی در راستای بررسی مشکلات مردم گفت: توسعه روستایی موجب اشتغال و رشد اقتصادی می گردد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اسلام آباد غرب به منظور بررسی مشکلات جامعه روستایی با حضور در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان از وضعیت جاده های این بخش بازدید کرد.

 

حیدری فرماندار اسلام آباد غرب بیان داشت:  یکی از راه های بررسی مشکلات مردم حضور در جمع آنان و بررسی آخرین وضعیت شرایط تولیدات کشاورزی ، راهها و دیگر مطالبات عمومی مردم است که در همین راستا امروز با تفاق بخشدار مرکزی، مدیران منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، راهداری و ورزش و جوانان با حضور در روستاهای سوران علیا ، چفته ، ولکوند، برزه ، بازدید به عمل آمد و با ساکنین این روستاها دیدار و گفت وگو شد و تصمیماتی به منظور پیگیری اهم مشکلات آنان بصورت میدانی اتخاذ گردید.


 جهانبخش حیدری در این بازدید و در دیدار با اهالی روستای سوران علیا گفت: آنچه امروز برای ما باعث افتخار است خدمت به مردم و به خصوص کسانی است که در روستاها به امر تولید و رونق اقتصاد کشاورزی مشغول هستند و باید با برنامه ریزی هدفمند برای خدمت به این قشر تولیدگر از همه ظرفیتهای خدمات رسانی استفاده کنیم تا شرایطی بهتر از گذشته برای زندگی ، تولید و وابستگی آنان در روستاها با هدف ماندگاری ایجاد کنیم.


 وی افزود: توسعه روستایی، رفع مشکلات راه های ارتباطی، تأمین آب شرب سالم و بهداشتی و ایجاد زمینه های مختلف شغلی به خصوص دامداری و دامپروری در منطقه باعث افزایش مهاجرت معکوس از شهر به روستاها خواهدشد.


 حیدری در ادامه اظهارکرد: حضور در بین مردم و بررسی مشکلات آنان مهمترین وظیفه مسئولان است و امیدواریم اعتبارات در سال جاری به گونه  تامین شود که بتوانیم مشکلات اهالی روستاها را به بهترین شکل ممکن رفع نماییم و از میزان دغدغه های آنان بکاهیم.


گفتنی ست؛ هماهنگی بخشدار مرکزی در راستای حضور مدیران ارشدشهرستان درراستای حل مشکلات مردم به مراکز دهستان و روستاههای بخش مرکزی قابل تقدیر است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد