در پیگیری یکی از مطالبات مردمی از مدیران ارشد استان صورت گرفت؛

بررسی حق برخورداری تعدادی از خانه های روستایی از امتیاز برق در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 305663
|
13:56 - 1399/02/03
نسخه چاپی
بررسی حق برخورداری تعدادی از خانه های روستایی از امتیاز برق در شهرستان اسلام آبادغرب
در پیگیری یکی از مطالبات مردمی از مدیران ارشد استان، برخورداری عده ای ازخانواده های روستای حسن آباد بخش مرکزی اسلام آبادغرب از امتیاز برق مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر،  در بازدید جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آباد غرب از روستای حسن آباد بخش مرکزی شهرستان موضوع برخورداری عده ای ازخانواده های این روستا از امتیاز برق مورد بررسی قرار گرفت که این مسئله با هماهنگی قبلی وی وطرح آن بعنوان یک مطالبه مردمی منجر به بازدید میدانی مدیران ارشد برق استان و منطقه ای از محل این روستا گردید.


 در همین راستا مهندس اسدی مدیر عامل برق منطقه ای غرب باتفاق مهندس مرآتی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ضمن بازدید میدانی از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرارگرفتند.


 حیدری در این بازدید ضمن تقدیر از حضور ارزشمند مدیران ارشد استان بخاطر دغدغه مندی خاص آنان در جهت توجه به مطالبات مردمی خواستار مساعدت و همکاری شان در زمینه فرهم سازی شرایط لازم به منظور استفاده اهالی از نعمت برق برای خانه های خود که با مجوزهای اخذ شده از بنیاد مسکن در ایام زلزله اقدام به ساخت وساز نموده اند شد و افزود: این ساخت‌ وساز ها بصورت قانونی انجام شده که امروز مشکل انشعاب برق تبدیل به یک مطالبه جدی برای آنها گردیده است.

وی اضافه نمود :عدم واگذاری امتیاز به مالکان این واحدها علاوه بر بروز مشکلات اجتماعی، جریان خدمت رسانی به آنان در این حوزه را با چالش مواجه ساخته است که از اینرو از مهندس اسدی و مهندس مرآتی انتظار دارد با بررسی و ایجاد یک راهکار مناسب ،  نسبت به حل و فصل این مشکل برای عزیزان روستایی اقدام نمایند.


 مهندس اسدی مدیرعامل برق منطقه ای ضمن تشکر از فرماندار اسلام آباد غرب بابت پیگیری این مطالبه بحق مردمی از همه دستگاهها بخصوص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواست در صدور مجوزهای ساخت و ساز نسبت به رعایت حریم ‌تاسیسات و بخصوص دکل های برق برابر استعلامات اخذ شده نهایت دقت را داشته باشند که در آینده شاهد بروز چنین مشکلاتی برای مردم نباشیم .
 وی در ادامه قول مساعد داد با هماهنگی با مهندس مرآتی در جهت حل و فصل این مشکل نهایت همکاری را داشته باشند.


 مهندس اسدی در رابطه با حریم قانونی برق افزودحریم خطوط نیروی برق ردیف ولتاژ 132 کیلوولت به صورت زمینی و برابر (9) متر می‌باشد.وحریم خطوط نیروی برق ردیف ولتاژ 230 کیلوولت به صورت زمینی و برابر (11.9) متر می‌باشد.


 حیدری فرماندار اسلام آباد غرب در خاتمه از حضور وحسن توجه مهندس اسدی و مهندس مرآتی در راستای توجه به مطالبات مردم قدردانی نمود و افزود: مطمئنا رفع مشکل مردم و توجه به خواسته های آنان در اولویت کاری تمام مدیران است و از مدیران مرتبط در خصوص صدور مجوز برای ساخت و سازهای روستایی خواست در اجرای کاربریهای محتوای طرح هادی روستایی و بویژه رعایت حریم قانونی برق و سایر خدمات حتما بر اساس استعلام های معموله از دستگاه های اجرایی عمل نمایند که  مردم در آینده با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.


 لازم بذکر است یکی از حسن های بازدیدهای میدانی آگاهی و مطلع شدن مدیران از مشکلات مردم و پیگیری و مطالبه انها از طریق دستگاههای ذیربط با هدف حل آنهاست که خوشبختانه بازدید های میدانی جهانبخش حیدری بعنوان نماینده دولت در شهرستان میتواند زمینه تحقق خواسته های مردم و رفع مشکلات از آنان و رضایتمندیشان را در پی داشته باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد