مدیرجهاد کشاورزی اسلام آبادغرب مطرح کرد:

توسعه گلخانه ها از یکی از راهکارهای رفع مشکل خشکسالی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 305672
|
11:17 - 1399/02/04
نسخه چاپی
توسعه گلخانه ها از یکی از راهکارهای رفع مشکل خشکسالی در اسلام آبادغرب
مدیرجهاد کشاورزی اسلام آبادغرب گفت: توسعه گلخانه ها از یکی از راهکارهای رفع مشکل خشکسالی در اسلام آبادغرب می باشد.

کامران کریمی مدیرجهاد کشاورزی اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: ما در سطح شهرستان کمبود منابع آب را داشته و خشکسالی این مشکل را تبدیل به یک تهدید جدی برای بخشهای مختلف به ویژه کشاورزی نموده است و لازم است همه ما در استفاده از علوم و دانش مختلف روز دنیا در راستای حفظ منابع آب و تولید حداکثری با حداقل آب مصرفی برنامه ریزی نماییم.

 

 

 وی با بیان اینکه؛ توسعه گلخانه ها از یکی از راهکارهای رفع مشکل خشکسالی در شهرستان می باشد، افزود: همه کارشناسان این مدیریت  باید با دیدی مثبت و قانونمند در راستای گره گشایی از مشکلات متقاضیان و فعالان این عرصه ها تلاش نمایند و نهایت همکاری را با آنها داشته باشند و بحث توسعه گلخانه ها را با جدیت و سرعت بیشتری دنبال کنیم.

 

 

مهندس کریمی سطح فعال زیرکشت گلخانه در شهرستان اسلام آباد غرب را ۱۵ هکتار اعلام نمود و تأکید کرد با توجه به اینکه تعهد ۱۵ هکتاری را برای شهرستان ایجاد کرده ایم از همه شما کارسناسان باغبانی و مراکز جهاد کشاورزی دهستان درخواست می نماییم که همکاری لازم را برای تحقق آن داشته باشند.

 

 

گفتنی ست؛  روز گذشته نیزبه منظور بررسی مسائل و مشکلات و چگونگی توسعه کشت گلخانه ای جلسه ویژه ای در رابطه با  توسعه کشت گلخانه ای با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مسئول اداره تولیدات گیاهی، مسئولین مرکز جهاد کشاورزی دهستانها و کارشناس باغبانی مدیریت در محل مدیریت جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب برگزار گردید.


 در این جلسه کامران کریمی گزارش کاملی از سیاستها و برنامه های اولویت دار سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان را برای سال جاری ارائه نمود که توسعه گلخانه و گیاهان دارویی از جمله آنها می باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد