رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

تجلیل از فعالان و عاملین زکات در شهرستان اسلام ابادغرب/جمع آوری یک میلیاردو۸۰۰میلیون تومان در طول سال ۹۸

کد خبر: 305680
|
16:57 - 1399/02/05
نسخه چاپی
تجلیل از فعالان و عاملین زکات در شهرستان اسلام ابادغرب/جمع آوری یک میلیاردو۸۰۰میلیون تومان در طول سال ۹۸
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب با اعلام تجلیل از تنی چند از فعالان و عاملین زکات در شهرستان گفت: یک میلیاردو ۸۰۰میلیون تومان در طول سال ۹۸ در شهرستان زکات جمع آوری شده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر، اظهار کرد: با تلاش و پشتکار فعالین عرصه زکات و تدین مردم شهرستان درحس دستگیری ازضعفا که  یکی از ویژگی‌های دین اسلام است به همت عاملان فعال در۱۰۵ روستای مشمول زکات شهرستان اسلام آباد غرب مبلغ یک میلیاردو ۸۰۰میلیون تومان در طول سال ۹۸ جمع آوری شده است که این  مبلغ  برای توزیع در میان نیازمندان و هزینه کرد در پروژه های عمرانی وعام المنفعه در سال ۹۸ هزینه شده است.
 


بیگزاده افزود: شهرستان اسلام آباد غرب در حوزه مشارکتهای مردمی و پرداخت زکات از شهرستانهای برتر استان است  که کمکهای خیرخواهانه مردم دلسوز  این شهرستان نیز پشتوانه بزرگی برای حمایت از نیازمندان جامعه است.


بیگزاده خاطر نشان کرد: توسعه فرهنگ پرداخت زکات مهم‌ترین گام در راستای زنده نگه‌داشتن و اجرای کامل این فریضه الهی است و  همکاری  روحانیون  و اطلاع‌رسانی های لازم  در مورد این فریضه بسیار اثر گذار است.

 
پرداخت روزانه صدقات با شماره گیری
 *8877*0834#

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها