در بازدید معاون فنی و نظارت راهداری استان کرمانشاه صورت گرفت؛

در دستور کار قرار گرفتن عملیات بهسازی راه های روستایی حومه شمالی اسلام آبادغرب

کد خبر: 305682
|
16:32 - 1399/02/06
نسخه چاپی
در دستور کار قرار گرفتن عملیات بهسازی راه های روستایی حومه شمالی اسلام آبادغرب
در بازدید مهندس چشمه خاور معاون فنی و نظارت راهداری استان، عملیات بهسازی راه های روستایی حومه شمالی اسلام آبادغرب در دستور کار قرار گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر،  فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب بهمراه مهندس چشمه خاور معاون فنی و نظارت راهداری استان کرمانشاه از راههای مواصلاتی حومه شمالی بازدید میدانی بعمل آورد.

 

 

 حیدری فرماندار اسلام آباد غرب گفت: راههای مواصلاتی یکی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب شده و از این رو راههای روستایی به دلیل اتصال روستاها و مناطق روستایی و عشایری به شهرها می توانند نقش بسیار مهمی را در جا به جایی محصولات کشاورزی و دامی ایفاء نمایند.


 وی تصریح نمود: در ایجاد راه های روستایی ایمن ، عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی" حومه شمالی بخش مرکزی  این شهرستان انتظار می رود در اسرع وقت در دستور کار اداره راهداری  قرارگیرد که مطالبه چندین ساله مردم این حوزه در این زمینه محقق گردد.


 در این بازدید که امروز شنبه مورخ ۶اردیبهشت انجام گرفت مقرر گردید؛ نسبت به روکش و آسفالت ۱۵کیلومتر از راههای مواصلاتی بخش مرکزی ،آغاز بکار پل روستای جلیلوند توسط پیمانکار تا ۲۰اردیبهشت ، حل مشکل مردم روستای سیمانی در بخش حریم راه، تعریض پل روستای انجیرک و کسان، روکش آسفالت روستای چغازرد و تعریض پل گردنه روستای چنار در دستور کار قرار گیرد و مصوب گردید اداره کل راهداری نسبت به اجرایی نمودن این مصوبات اقدام نماید.


گفتنی ست؛ بازدید های میدانی فرماندار اسلام آبادغرب حضور مدیران ارشد استان را در شهرستان  فراهم ساخته که جا دارد از زحمات ایشان و مهندس محمدیزاد بخشدار مرکزی اسلام آباد غرب تقدیر و تشکرنمود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد