دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه:

کرونا هم مانع خیانت وطن‌فروشان در اوج تحریم ها نشد

کد خبر: 305694
|
16:06 - 1399/02/07
نسخه چاپی
کرونا هم مانع خیانت وطن‌فروشان در اوج تحریم ها نشد
امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به نامه فعالان فتنه به ترامپ برای تشدید تحریم‌ها در ایام کرونایی، گفت: کرونا هم حریف خیانت وطن فروشان در اوج تحریم ها نشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام محمد طه مهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، با اشاره به نامه فعالان فتنه به ترامپ برای تشدید تحریم‌ها در ایام کرونایی، اظهار داشت: حامیان فتنه در داخل با دادن کد به دشمن موجب تشدید تحریم ها و فشار اقتصادی بر مردم و انقلاب می شوند.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب در ادامه گفت: حافظه تاریخی مردم هرگز نامه فدایت شوم و شعار حامیان فتنه را برای اوباما فراموش نکرده که در این ایام هم فعالان فتنه خواستار ادامه تحریم ها و فشار بر مردم شده اند.

 

وی تصریح کرد: حساب منافقین وطن‌فروش و فارسی‌زبانان در شبکه‌های معاند و ضدانقلاب هم معلوم است، اما مردم انقلابی منتظر تعیین تکلیف نظام اسلامی با  فعالان فتنه هستند.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان این که کرونا هم حریف خیانت وطن فروشان در اوج تحریم ها نشد، گفت: گر چه تحریم ناجوانمردانه شیطان بزرگ در روند ریشه کنی کرونا اختلال ایجاد کرده، اما ‌تعدادی از فعالان فتنه ۸۸ هم آتش بیار معرکه شدند.

 

دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: سابقه خیانت به مردم ایران توسط برخی وادادگان داخلی که دل در گرو بیگانگان دارند، ریشه در تاریخ داشته و پیروزی انقلاب اسلامی موجب جلوگیری اجانب در تعیین سرنوشت برای ملت شد و نامه ‌برخی از فعالان فتنه ۸۸، اثبات این مدعاست.

 

وی در پایان گفت: در اوج بحران کرونا و در زمان نمایش اقتدار امنیتی پرتاب موفق اولین ماهواره فرزندان سپاهی که دنیا را زیر دید ایران می آورد، درخواست تشدید تحریم ها از دشمن قسم خورده، چیزی جز خیانت و خنجر از پشت زدن به ملت انقلابی نیست.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد