فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تشدید نظارت بر قیمت ارزاق عمومی در ماه مبارک رمضان

کد خبر: 305697
|
16:54 - 1399/02/08
نسخه چاپی
تشدید نظارت بر قیمت ارزاق عمومی در ماه مبارک رمضان
فرماندار اسلام آباد غرب در جلسه ستاد تنظیم بازار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان از لزوم تشدید نظارت ها با تشکیل گشت های مشترک برای نظارت بر قیمت ارزاق عمومی در این ماه مبارک شد

به گزارشاسلام آباد خبر،   جهانبخش حیدری  در ادامه افزود:با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان شهرستان ، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله خرما، برنج، قند، شکر،گوشت قرمز و مرغ با قیمت تنظیم بازار به میزان کافی تأمین و به بازار مصرف تزریق می کنند.


 وی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت اتاق اصناف و اداره صمت ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بازرسان موظفند ضمن توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصنافی که بازگشایی آنان از سوی ستاد ملی کرونا بلامانع اعلام شده، بر قیمت گذاری و نحوه توزیع کالاها و ارائه خدمات توجه ویژه داشته باشند.


 مهندس رحیمی معاون برنامه ریزی فرمانداری در این جلسه گفت: باید در روستاهای پر جمعیت تمهیدات لازم برای توزیع گوشت منجمد ،شکر و سایر اقلام  توسط اداره صنعت ، معدن و تجارت با همراهی بخشداران در نظر گرفته شود.


 حاصلی رئیس صنعت ،معدن ،تجارت ودبیر ستاد تنظیم بازار شهرستان ضمن تبریک ماه پرفیض و برکت ماه مبارک رمضان از تشدید نظارت ها و بازرسی ها خبر داد و افزود در این راستا با ایجاد گشت های مشترک ۶۰۰مورد بازرسی و تشکیل ۶۵پروند با ارزشی بالغ بر ۱۲۱میلیون ریال خبر داد.


 وی همچنین به بازرسی حوزه آرد و نان و تشکیل پرونده در این زمینه برای متخلفین اشاره کردو افزود:برای تامین نیاز مردم در ماه مبارک رمضان ۸۲تن برنج،۸۲تن شکر،۴۱تن گوشت مرغ،۲۴تن گوشت قرمز ،و تهیه۱۶۴تن خرما و سایر اقلام خوراکی تهیه شده که براساس مصوبه ستاد در اختیار عاملین برای توزیع قرار خواهد گرفت.


 حاصلی در این جلسه به موضوع قیمت گذاری انواع شیرینی اشاره کرد که با مجوز ستاد تنظیم بازار شهرستان  مقرر گردید  موضوع در جلسه بعدی طبق انالیزکمیته قیمت گذاری اداره صمت انجام و در جلسه بعدی اعلام گرد


 لازم بذکر است عاملین  توزیع اقلام مورد نظر متعاقبا اعلام خواهد شد و همشهریان عزیز نگرانی برای تهیه اقلام خوراکی  نداشته باشند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد