فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

توسعه کشاورزی بخش حمیل با اجرای سد چناران

کد خبر: 305705
|
16:40 - 1399/02/09
نسخه چاپی
توسعه کشاورزی بخش حمیل با اجرای سد چناران
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: با اجرای سد چناران زمینه برخورداری کشاورزان این منطقه از مزیتهای سد فراهم شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حیدری فرماندار شهرستان به همراه مهندس حسنی معاونت آب و خاک، مهندس صفری حراست  سازمان جهاد کشاورزی استان و مهندس کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب از روستاهای میان تنگ منصوری از دهستان منصوری بخش حمیل بازدید کردند.

 


فرماندار اسلام‌آبادغرب طی این بازدید گفت: منطقه میان تنگ منصوری به علت مراتع خوب و غنی مستعد توسعه دامپروریست و باید با برنامه ریزی دقیق و هدفمند درجهت تقویت این بخش بصورت علمی تلاش نمود. وی اضافه نمود:وجود منابع آبی که از این حوزه آبریز از شهرستان جاری میشود قابل ملاحظه است و با توجه به اهمیت و ارزشی که در این موهبت الهی وجود دارد باید قدردان آن بود و برای استفاده بهینه از این نعمت خدادادی باید با مدیریت صحیح در قالب برنامه ریزی تخصصی برای بهره مندی از آن بدنبال ایجاد شرایط بهتر برای اهالی روستاهای این منطقه به منطور شکوفایی کشاورزی و دامپروری بود.


حیدری در ادامه ابراز امیدواری کرد که با اجرای سد چناران زمینه برخورداری کشاورزان این منطقه از مزیتهای سد فراهم شود.

 

 وی اظهار نمود: با اجرای سد چناران ، روستاهای سرخه خانی ، شغل بهار آب، کلک جعفر ، میان تنگ منصوری و چند روستای دیگر دهستان منصوری  بخش حمیل باید نقل مکان کنند و جابجا شوند که بحث مکان یابی برای جابجایی این روستاها با مشورت اهالی آنها و با تامین اعتبارات به منظور ایجاد زیرساختها در موقعیتهای انجام گیرد ضمن اینکه در صورت ایجاد چنین سدی کشاورزان منطقه و بخش حمیل نباید از مزایای این سد بی بهره شوند و به حق و حقوق آنها حتما توجه ویژه شود.

 

مهندس حیدری فرماندار شهرستان در این بازدید با ابراز رضایت از عملکرد بخش کشاورزی، خواستار هم افزایی و همکاری مساعد سایر ادارات ذیربط در جهت رفع موانع تولید شد.

 

مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بر تحقق بیش از پیش اهداف تعیین شده وتسریع روند اجرای طرح های بخش کشاورزی به ویژه در حوزه توسعه کشت های گلخانه ای و صنایع تبدیلی در راستای شعار سال( جهش تولید)  تاکید کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد