دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

کشف انبار بزرگ برنج احتکار شده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)در اطلاعات سپاه اسلام آبادغرب

کد خبر: 305712
|
23:51 - 1399/02/09
نسخه چاپی
کشف انبار بزرگ برنج احتکار شده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)در اطلاعات سپاه اسلام آبادغرب
دادستان اسلام آبادغرب از کشف انبار بزرگ برنج احتکار شده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه اسلام آبادغرب خبر داد.

سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آبادخبر،  از کشف انبار بزرگ برنج  احتکار شده، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه اسلام آبادغرب خبر داد.

 

 وی اظهار کرد: در راستای برخورد با محتکرین و سوءاستفاده کنندگان از موقعیت اقتصادی پیش آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا ،  ۷۲۰۰  کیسه برنج احتکاری به دلیل عدم عرضه به بازار به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با تلاش های شبانه روزی  سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه شهرستان کشف گردید.


 ملایری عنوان داشت: پس از اقدامات اطلاعاتی و همچنین کشف وضبط برنج های دپو شده ضمن پلمپ انبار ، در راستای تنظیم بازار برنج های کشف شده با قیمت دولتی و با نظارت  اداره صمت و بسیج اصناف در بازار عرضه خواهد شد .

 

 دادستان اسلام آبادغرب ضمن تشکر از اداره تعزیرات حکومتی شهرستان در پیگیری قضایی پرونده، به احتکار کنندگان ارزاق عمومی هشدار داد که برخورد دستگاه های قضایی و نظارتی شهرستان با متخلفین قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها