در دیدار فرماندار شهرستان با سه مدیرکل استانی صورت گرفت؛

پیگیری مطالبات عمرانی، زیرساختی و کشاورزی اسلام آبادغرب

کد خبر: 305717
|
16:32 - 1399/02/11
نسخه چاپی
پیگیری مطالبات عمرانی، زیرساختی و کشاورزی اسلام آبادغرب
حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات شهرستان با مدیرکل راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت سهامی آب‌ منطقه ای و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  در این دیدارها پیرامون موضوعاتی از جمله پروژه مسکن مهر شرف آباد ، و پروژه بزرگراه اسلام آبادغرب به حمیل و زیرگذرهای آن ، اجرای سد چناره در میان تنگ منصوری ، پروژه نهر ارمنی شهر اسلام آبادغرب و گلخانه کوثر بحث و گفتگو شد.


فرماندار اسلام آبادغرب در دیدار با مهندس شریفی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه علاوه بر پیگیری اتمام پروژه بزرگراه اسلام آبادغرب به حمیل و زیرگذرهای آن ، مباحثی درخصوص تعهدات شرکتهای نمایان کار ، داروند ، باختران پیشرو ، ایلام بناء ، شیدمان سازه و کلبه هشت بهشت ، از پیمانکاران مسکن شرف آباد مطرح و مقررگردید علاوه بر استخدام پیمانکاران جدید که برای برخی از بلوکهای آن تابحال پیمانکار تعیین شده و در آینده نزدیک آغاز بکار خواهد کرد ، پیگیریهای مشترکی نیز برای تکمیل واحدهای باقیمانده با آزاد سازی اقساط بانکی از طریق سرپرستی بانک مسکن استان به عمل آید.


در ادامه این دیدارها در محل دفتر مهندس درویشی مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای درمورد مطالبه سهم کشاورزان و دامداران دهستان منصوری در بخش حمیل از سد چناره که در آینده در میان تنگ منصوری توسط آب منطقه ای استان ایلام بر اساس برنامه ریزی قبلی اجرا خواهد شد ،مذاکره گردید و مهندس درویشی توضیحات لازم را در این زمینه با تاکید بر حفظ حقوق مردم منطقه ارائه نمود.

 

وی همچنین عنوان داشت : برای تکمیل پروژه نهر ارمنی شهر اسلام ابادغرب پیمانکار استخدام و عنقریب عملیات اجرایی این پروژه شروع خواهد شد.


در پایان در دفتر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با رئیس این سازمان دیدار و گفتگو به عمل آمد و آخرین وضعیت گلخانه کوثر و عدم فعالیتهای آن در اسلام آبادغرب مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تلفنی مذاکراتی با مسئولین این شرکت در تهران بعمل آمد و مراتب اعتراض فرمانداری و سازمان جهادکشاورزی مبنی بر عدم احداث گلخانه ها اعلام شد و آنها با اشاره به اینکه مقدمات کار فراهم شده قول دادند در زمینه فعال نمودن امور اجرایی این طرح اقتصادی اقدامات لازم را معمول دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد