توسط امام جمعه شهرستان صورت گرفت؛

تقدیر از خدمات شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری اسلام آبادغرب

کد خبر: 305751
|
16:10 - 1399/02/20
نسخه چاپی
تقدیر از خدمات شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری اسلام آبادغرب
حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب باحضور در شهرداری از زحمات شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری تقدیر و تشکر نمود.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حجت الاسلام مهری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در دیدار با شهردار اسلام آبادغرب از توازن و عدالت خدمات شهری که باعث رضایتمندی مردم شده، تقدیر کرد.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب بمناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) باتفاق حجت السلام رضایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خسروانی ریس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان با حضور در دفتر شهردار اسلام آبادغرب از  توازن و عدالت خدمات شهرداری در نقاط مختلف شهر که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است با اهدا لوح  تجلیل بعمل آورد.


در این دیدار حجت الاسلام مهری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی اسلام آبادغرب با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اغلب مشاغل، خدمات شهرداری را قابل قبول دانست و افزود: در تمامی کشورها خدمات شهرداری از محل عوارض و مالیاتی که از مردم اخذ میشود هزینه خدمت به مردم میشود و مشارکت مردم است که باعث انجام خدمت میشود و در این شرایط که کرونا مشکلات عدیده ای برای تمامی مشاغل و به تبع شهرداری ها بوجود آورده انصافا شهرداری اسلام آباد غرب خدمات ارزشمندی برای مردم داشته است که جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.



 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در بخشی دیگر از سخنانش به همراهی و همکاری اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: بدون شک همراهی و همدلی اعضای شورای شهر باعث انگیزه خدمت در بین پرسنل و مجموعه شهرداری شده است و شهردار هم با یک مدیریت جهادی و میدانی از این شرایط  در راستای خدمت  به مردم نهایت استفاده را نموده است.



محمد طه مهری خاطرنشان کرد: شهرداری در این مدت نقش موثری در برنامه های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و عمرانی داشته است و گزارشات مردمی دال بر رضایتمندی است که امیدوارم بیش از گذشته خدمت به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهید.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد