رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

مشارکت خیران پویش ملی " ایران همدل" و طرح "اطعام مهدوی" در طبخ ۲ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان اسلام آبادغرب

کد خبر: 305754
|
12:34 - 1399/02/21
نسخه چاپی
مشارکت خیران  پویش ملی " ایران همدل" و طرح "اطعام مهدوی" در طبخ ۲ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان اسلام آبادغرب
رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان با مشارکت خیران پویش ملی " ایران همدل" و طرح "اطعام مهدوی" بیش از دو هزار پرس غذای گرم در بین خانوارهای نیازمند اسلام آبادغرب توزیع شده است.

 محمد بیگزاده در گفتگو با اسلام آبادخبر از ابتدای ماه مبارک رمضان با مشارکت خیران نیک اندیش در پویش ملی " ایران همدل" و طرح "اطعام مهدوی" بیش از دو هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای نیازمند اسلام آبادغربی طبخ و در میان این خانوارها توزیع شده است.

 

 رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اجرای پویش ملی "ایران همدل" در این نهاد، گفت: در راستای اجرای پویش ملی ایران همدل طرح اطعام مهدوی نیز به منظور تهیه غذای گرم و سبد کالا برای نیازمندان و خانوارهای مددجو اجرا می شود.

بیگزاده با بیان اینکه هم اکنون یک آشپزخانه مهدوی در این شهرستان با کمک نیکوکاران فعال و به کار طبخ غذا برای نیازمندان مشغول است، عنوان کرد: تاکنون بیش از دو هزار پرس غذای گرم براساس پروتکل های بهداشتی و با مشارکت خیران نیک اندیش در این آشپرخانه برای نیازمندان طبخ و تهیه شده است.

 

وی با اشاره به روش های غیر حضوری مشارکت در پویش ملی  ایران همدل، خاطر نشان کرد: مردم می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه و همچنین واریز کمک های نقدی به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و  شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی در این خیر کثیر سهیم شوند.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با دعوت از مردم نیک اندیش شهرستان برای پیوستن به پویش ملی "ایران همدل" در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: شرایط سخت خانوارهای مددجو که بر اثر شیوع ویروس کرونا نیز تشدید شده است را می توان با همت، انفاق و اراده عمومی بهبود بخشید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد