طی جلسه ای با حضور مسئولین صورت گرفت؛

اعلام آمادگی موکب های مردمی شهرستان اسلام آبادغرب جهت طرح ضیافت افطاری

کد خبر: 305759
|
13:22 - 1399/02/23
نسخه چاپی
اعلام آمادگی موکب های مردمی شهرستان اسلام آبادغرب جهت طرح ضیافت افطاری
موکب های مردمی شهرستان اسلام آبادغرب جهت طرح ضیافت افطاری به نیازمندان شهرستان اعلام آمادگی کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  در پی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش  مواسات وهمدلی و کمک مومنانه، جلسه‌ای در اداره تبلیغات اسلامی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و مسئولین موکب های مردمی و خیرین شهرستان جهت هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح ضیافت افطاری موکبهای مردمی برگزار شد.

 در این مراسم نجفی دبیر عتبات عالیات شهرستان اسلام آبادغرب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با اشاره به فرمایش امام موسی کاظم علیه السلام گفت: افطاری دادن به روزه دار از روزه داری واجب تر است.

 نجفی با گرامیداشت یاد سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی، به برخی خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات مورد تاکید شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: ما در ستاد عتبات و آستان قدس شهرستان برنامه  کمک به مردم و خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات را نیز مد نظر داریم.

 وی با اشاره به سیل لرستان و خوزستان در سال گذشته عنوان کرد: موکب ها  در هنگام سیل به کمک مردم سیل زده شتافتند و تیپ ۱۸۱ ارتش نیز با موکب ولایت وارد کار شد و با اعزام به پلدختر به کمک هم وطنان خود رفتند و اکنون هم به مناسبت طرح ضیافت افطار آمادگی خدمت‌رسانی به هموطنان را در این طرح را داریم.

 نجفی اظهارداشت: طرحی که توسط مقام معظم رهبری اجرا شد مردم و تمام نهادها، کمیته امداد، بهزیستی و موکب ها طرح‌های خوبی را انجام دادند و قرار شد در دهه اول ماه مبارک رمضان تشکیل شود و با توجه به بحث کرونا که معیشت مردم را سخت‌تر کرده، قرارگاه مواسات و مدیران برنامه های خاصی را اجرا کردند.

 در این جلسه حجت الاسلام رضایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اذعان داشت: به فرمان مقام معظم رهبری چند روز بعد از شیوع ویروس کرونا بحث مواسات مردمی مطرح شد و افرادی به صورت خودجوش وارد کار شدند همچنین و در بحث ستاد اربعین نیز کارهایی انجام شدکه جای تقدیر دارد و انشاءالله این کمک‌ها ذخیره آخرت همگان باشد.

 رضایی با اشاره به وضعیت معیشتی مردم و تعطیلی تعدادی از مغازه‌ها و کسادشدن کسب و کار عده ای از کارگران که مایحتاج زندگیشان را از راه دستفروشی تامین می‌کنند گفت کمک هایی که در مدت ۱۰ روز برای کسانی که روزه داران  و کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا انجام می‌شود.

.رضایی با تاکید بر حفظ کرامت کمک گیرندگان، گفت: انعکاس اقدامات و خدمات خیرین طرح مواسات مردمی و همدلی  در رسانه‌ها فقط قصد  تشویق کردن افراد دیگر است ‌.

در این جلسه مسئولین موکب های شهرستان، آمادگی خود را جهت تهیه و توزیع چندین هزار پرس غذای گرم در ده روز آخر ماه مبارک رمضان جهت افطاری و سحری آسیب دیدگان شناسایی از کرونا اعلام  کردند.

در پایان این جلسه از مسئولین موکب های مردمی تجلیل بعمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد