وکیل دولت، نگران جیب ملت!

کد خبر: 305779
|
17:41 - 1399/02/27
نسخه چاپی
وکیل دولت، نگران جیب ملت!
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه از نمایندگان حامی دولت در مورد پرداخت غرامت ۲۷ میلیارد تومانی ایران به انگلیس از جیب ملت ابراز نگرانی کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اخیرا در خبرها آمده که خسارت  ۲۷ میلیارد تومانی حمله به سفارت انگلیس توسط تظاهرکنندگان در سال 90 از سوی دولت پرداخت شده است.

 

این اظهارات یک عضو فراکسیون امید بود که در هفته گذشته در صحن مجلس مطرح شد و حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رییس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم مدعی شده که این هزینه نباید از جیب ملت پرداخت شود بلکه باید گروه‌های خودسر پرداخت کنند!

 

اما چه شده که این نماینده مجلس که از حامیان دولت در خانه ملت است و در این سالها به جای دفاع از حقوق ملت به حمایت از دولت مشغول بوده حالا این چنین نگران جیب ملت شده است.

 

از طرف مردم از شما می‌خواهیم نگران جیب ملت نباشید و به عنوان وکیل ملت پاسخ این سوالات را بدهید و بگویید برای دریافت این غرامت‌ها و بازگشت آنها به جیب ملت چه کردید؟!

 

غرامت خسارت‌های وارد شده به کشورمان در جریان جنگ‌های جهانی اول و دوم توسط استعمار پیر، کِی و کجا پرداخت می‌شود؟

 

غرامت تهاجم به سفارت ایران در لندن و خسارت‌هایی که به سفارتخانه ایران وارد شد، حتی یک نفر جان خودش را از دست داد، را چه کسی پرداخت می‌کند؟

 

برای توقیف غیرقانونی نفتکش ایرانی گریس 1 توسط انگلیس که هر روز توقیف این کشتی بزرگ 300 تا 400 هزار دلار برای ایران هزینه در بر داشت، غرامتی پرداخت شد؟

 

غرامت نسل کشی 9 میلیون ایرانی در قحطی اجباری روباه پیر در سالهای 1917 تا 1919 را چه کسی پرداخت می‌کند؟

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها