در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب تأکید شد.

برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 305780
|
15:50 - 1399/02/28
نسخه چاپی
برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی در اسلام آبادغرب
در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش اسلام آبادغرب و حمیل بر برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان تأکید شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، ‍  با حضور فرماندار و اعضا جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش اسلام آباد غرب و حمیل برگزار شد.


در این جلسه جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و همچنین آرزوی قبولی عبادات حاضرین در شبهای قدر و ماه مبارک رمضان گفت: از روز گذشته کلیه مدارس با حضور مدیران و معلمین عزیز بازگشایی شده اند و فعالیت این مدارس بمنظور رفع اشکال دانش آموزان خواهد بود و کلاسهای آموزشی برقرار نخواهد بود.


مبحث مورد بحث این جلسه برنامه ریزی برای برگزاری آزمون پایه نهم و دوازدهم مدارس بود که فرماندار تاکید نمود: رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری این آزمون ضرورت دارد.


در این جلسه مقرر گردید مکان برگزاری آزمون قبل و بعد از حضور دانش آموزان ضد عفونی و گند زدایی نمایند، دانش آموزان و دست اندر کاران با ماسک و دستکش در محل آزمون حضور یابند، تعداد دانش آموزان در هر حوزه 120نفر و با رعایت فاصله اجتماعی ،در ورودی محل آزمون دستگاه تب سنج و نماینده شبکه بهداشت حضور داشته باشند.


در این جلسه اعلام گردید: گندزدایی و ضد عفونی محل آزمون دختران توسط ارتش غیور و حوزه آزمون برادران توسط شهرداری و در روستاها توسط سپاه انجام خواهد شد.
تهیه ماسک برای دانش آموزان توسط شهرداریهای اسلام آباد و حمیل و تعدادی از دستگاهها و سپاه شهرستان تامین خواهد شد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد