تکریم و معارفه مدیر امور آبفار و سرپرست جدید امور آبفا شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 305790
|
14:50 - 1399/02/30
نسخه چاپی
 تکریم و معارفه مدیر امور آبفار و سرپرست جدید امور آبفا شهرستان اسلام آبادغرب
آیین تکریم و معارفه مدیر امور آبفار و سرپرست جدید امور آبفا شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیین  تکریم و معارفه مدیر امور آبفار و سرپرست جدید امور آبفا شهرستان اسلام آبادغرب  صبح امروز در دفتر فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.


در این مراسم که با حضور جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب ، دکتر داودی معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری و مهندس اسماعیلی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان برگزار شد، سیداصغر صفوی به عنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهرستان اسلام آباد غرب معرفی و از زحمات احمدی مدیر پیشین امور آب و فاضلاب روستایی اسلام آباد غرب تقدیر شد.

 


حیدری فرماندار اسلام آبادغرب گفت: ادغام شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری باعث یکپارچگی اقدامات و باعث توسعه بیشتر خواهد شد.

 


گفتنی ست؛ طرح ادغام یا یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری به گفته مسئولان با هدف یکپارچگی در مدیریت آبِ شرب در دستور کار قرار گرفته است .


مطابق اصل ۴۴ قانون اساسی مالکیت در سه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی تا جایی که با اصول دیگر این فصل مطابق باشد و از محدوده قوانین اسلام خارج نشده و موجب رشد و توسعه اقتصادی کشور شود قطعا مایه زیان جامعه نشود مورد حمایت قانونی جمهوری اسلامی است. تفصیل ضوابط و قلمرو و شرایط هر سه بخش را قانون معین می‌کند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد