توسط فرماندار شهرستان صورت گرفت؛

پیگیری مطالبات علمی، درمانی و عمرانی شهرستان اسلام آبادغرب از مدیران استانی

کد خبر: 305791
|
15:19 - 1399/02/31
نسخه چاپی
پیگیری مطالبات علمی، درمانی و عمرانی شهرستان  اسلام آبادغرب از مدیران استانی
طی چندین دیدار و جلسه مطالبات علمی، درمانی و عمرانی شهرستان اسلام آبادغرب از مدیران استانی توسط فرماندار شهرستان پیگیری شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جهانبخش حیدری در دیدار دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقارئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: تثبیت جایگاه دانشکده فنی از دغدغه‌های مهم شهرستان است و پیگیری‌های زیادی در این زمینه انجام شده که امیدواریم این آرزوی جامعه علمی و نخبگان شهرستان در سال جاری محقق شود.

 

در این جلسه که مهندس  حاتمی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان  هم حضور داشتند ضمن بررسی زمین های در نظر گرفته شده، متعلق به جهاد کشاورزی برای احداث دانشکده ،بر لزوم ایجاد رشته های کشاورزی هم تاکید شد.

 

در ادامه فرماندار اسلام آبادغرب در دیدار با دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر موضوع اجرای هتلینگ در بیمارستان امام خمینی( ره) تاکید نمود.

حیدری  دراین دیدار اززحمات دکتر مرادی ، همکاران ایشان و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و بویژه کادر زحمتکش درمانی بیمارستان امام و مراکز درمانی اسلام آبادغرب بعنوان سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا  تقدیر نمود.


وی افزود: امروز مردم قدردان مقابله کادر درمانی بیمارستان‌ها با ویروس کرونا هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر ایثارگر برای صیانت از سلامتی‌جامعه انجام می دهند،آگاهی دارند.


 جهانبخش حیدری در این دیدار همچنین خواستار توجه بیشتر به بیمارستان اسلام آبادغرب در موضوع هتلینگ، سیستم چیلر و پیگیری مطالبات پیمانکار خدمات غذایی و نصب دستگاه ام ، آر ، آی بیمارستان امام خمینی (ره) شد که  مورد مساعدت دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی قرارگرفت.

 

فرماندار شهرستان با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ضمن دیدار با مهندس کرمی مدیرکل راهداری استان  و مهندس چشمه خاور معاون وی مطالبات حوزه راه شهرستان اسلام آباد غرب را پیگیری نمود.


 در این دیدار روکش آسفالت جاده گهواره به اسلام آبادغرب، آغاز بکارعملیات اجرایی احداث راه ارتباطی روستای میان تنگ منصوری و تکمیل پروژه پل ارتباطی روستای چقاکبود مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که مقرر گردید در اولین فرصت نسبت به انجام و شروع بکار این پروژه ها اقدام لازم توسط اداره کل راهداری صورت پذیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد