در طی رزمایش همدلی صورت گرفت؛

میهمانی بیش از 20 هزار مددجوی شهرستان اسلام آبادغرب بر سرسفره ی اطعام خیران

کد خبر: 305792
|
15:50 - 1399/02/31
نسخه چاپی
میهمانی بیش از 20 هزار مددجوی شهرستان اسلام آبادغرب بر سرسفره ی اطعام خیران
در اجرای رزمایش "همدلی برای ایران همدل" و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، بیش از 20 هزار مددجوی شهرستان اسلام آبادغرب بر سرسفره ی اطعام خیران میهمان شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمد بیگزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام ابادغرب  در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان همزمان با اجرای رزمایش"همدلی برای ایران همدل" خیران نیک اندیش بیش از یک میلیاردو دویست میلیون تومان به صورت نقدی و کالا به این رزمایش کمک کردند.


وی با بیان اینکه این کمک ها به منظور طبخ و توزیع غذای گرم و تهیه بسته های غذایی و معیشتی هزینه شده می شود، افزود: تاکنون ۱۳هزارپرس غذای گرم و سه هزاربسته معیشتی برای خانوارهای نیازمند اسلام آبادی در آشپزخانه این نهاد که در کانون فرهنگی تربیتی شهید صادقی مستقر است براساس دستورالعمل های بهداشتی طبخ شده است.


بیگزاده با اشاره به اینکه دفاتر این نهاد همچنان اماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران در رزمایش همدلی است، از تمامی خیران و سازمان های همسویی که در تامین بسته های غذایی و غذای گرم برای نیازمندان مشارکت داشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

 


 جمشید خدرویسی رئیس کمیته امداد بخش حمیل نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان همزمان با اجرای رزمایش"همدلی برای ایران همدل" خیران نیک اندیش بیش از ۸۰۰میلیون ریال به صورت نقدی وکالا به این رزمایش کمک کردند. که بیش از ۷ هزار پرس غذای گرم و ۱۲۰۰ سبد غذایی و معیشتی به همت خیران نیکوکار در بین نیازمندان شهر حمیل و روستاهای تابع آن توزیع شده است.

وی با اشاره به روش های غیرحضوری مشارکت در این رزمایش، خاطرنشان کرد: مردم می توانند با شماره گیری کد #۰۸۳۴*۸۸۷۷* یا مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir  و یا واریز وجه به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۰۳۰۶۰» در این خیر کثیر سهیم شوند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد