سردار جوانی در گفتگو با دانا:

آرمان آزادی فلسطین فراتر از جهان اسلام رفته است/ خون شهید سلیمانی فصل نویی را در منطقه رقم زد

کد خبر: 305793
|
16:05 - 1399/02/31
نسخه چاپی
آرمان آزادی فلسطین فراتر از جهان اسلام رفته است/ خون شهید سلیمانی فصل نویی را در منطقه رقم زد
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه دشمن تصور می کرد که با ترور شهید سلیمانی آرمان آزادی قدس کمرنگ خواهد شد خاطرنشان کرد: خون این شهید آرمان قدس را پررنگتر کرده و در آینده شاهد به ثمر نشستن خون این شهید و آرمان رهایی قدس خواهیم بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، «سردار یدالله جوانی»، معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه آرمان رهایی قدس از چنگال رژیم صهیونیستی فراموش نشدنی است، گفت: بدون شک این آرمان محقق خواهد شد و روزی را شاهد خواهیم بود که قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی آزاد می شود.

وی با بیان اینکه همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی روند رو به جلو در مسیر فراهم سازی مولفه ها و عناصر قدرت برای این آزادسازی شکل گرفت، افزود: شهید سلیمانی در نیروی قدس سپاه پرچم دار این حرکت آرمان گرایانه بود و با شکستن گردن رژیم صهیونیستی به گردن کلفتی آنها در منطقه پایان دهد. به طوری که امروزه رژیم صهیونیستی همچون گذشته نمی تواند در منطقه جولان دهد. 

معاون سیاسی سپاه با اشاره به ناکامی های رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه و جنگ های غزه تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی در مقاطعی تحرکاتی از خود نشان می دهد، این تحرکات جنبه تاکتیکی داشته و راهبری نیست.

وی با بیان اینکه سپهبد سلیمانی به عنوان سیدالشهدای مقاومت فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بر مبنای زور و قلدوری شکل گرفت و تا زمانی که قدرت داشت روند توسعه و حرکت رو به جلو را با اشغال بلندی های جولان، سرزمین سینا و حتی جنوب لبنان طی کرد.

سردار جوانی با بیان اینکه با پدیدار شدن انقلاب اسلامی و در تمام 40 سال گذشته هر روز قدرت رژیم صهیونیستی بیشتر به چالش کشیده شده و از آن کاسته شده است تصریح کرد: امروز رژیم اشغالگر قدس فلسفه بقای خود را برای چپاول، قلدوری و زورگویی از دست داده است.

آمریکا تصور می کرد دوران پساسلیمانی دوران افت مقاومت خواهد بود

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه امروز آرمان آزادی فلسطین فراتر از جهان اسلام رفته است عنوان کرد: امروز در سراسر جهان و حتی در قلب آمریکا و اروپا ملت ها با مذاهب، قومیت و اعتقادات مختلف علیه رژیم صهیونیستی بسیج شده و از آن ابراز تنفر می کنند.

سردار جوانی با اشاره به وجود توانمندی جبهه مقاومت تصریح کرد: حزب الله در لبنان، حشدالشعبی در عراق، انصارالله در شبه جزیره و قرارگاه مرکزی در ایران نشان می دهد که روند به سمت تنگ تر شدن حلقه محاصره رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک امکان نفس کشیدن از رژیم صهیونیستی در منطقه گرفته خواهد شد تاکید کرد: آینده ای را خواهیم داشت که آمریکا در منطقه نخواهد بود و متحدان آمریکا نیز در منطقه فروخواهند ریخت.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه بسیاری از کسانی که تا دیروز کمک کننده به رژیم صهیونیستی بودند امروز دچار مشکل شدند عنوان کرد: این از دستاوردهای مقاومت 40 ساله است و در این مسیر سردار سلیمانی نقش والایی داشت.

سردار جوانی با بیان اینکه آمریکایی ها تصور می کردند با ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی دوره پسا سلیمانی دوره افت مقاومت خواهد بود گفت: امروز خلاف تصور آمریکا را شاهدیم به طوری که در آینده مقاومت توانمندتر از دوران سردار سلیمانی را خواهیم دید؛ چرا که خون این شهید فصل نویی را در گروه های فلسطینی ، گردان های مقاومت و منطقه رقم زده است.

وی با بیان اینکه امروز تنفر از رژیم صهیونیستی در منطقه افزایش یافته است تاکید کرد: جنبش انصارالله در یمن به قدرتی تبدیل شده که بدون شک منطقه راهبردی باب المندب، متاثر از این قدرت است و می تواند در کنار حزب الله در تنگ کردن حلقه محاصره رژیم صهیونیستی نقش موثری ایفا کند.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه دشمن تصور می کرد که با ترور شهید سلیمانی آرمان آزادی قدس کمرنگ خواهد شد خاطرنشان کرد: خون این شهید آرمان قدس را پررنگتر کرده و در آینده شاهد به ثمر نشستن خون این شهید و آرمان رهایی قدس خواهیم بود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد