رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب:

روز قدس نماد مقاومت بین المللی علیه استکبار و تداوم مقاومت اسلامی است

کد خبر: 305801
|
15:04 - 1399/03/02
نسخه چاپی
روز قدس نماد مقاومت بین المللی علیه استکبار و تداوم مقاومت اسلامی است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: روز قدس نماد مقاومت بین المللی علیه استکبار و تداوم مقاومت اسلامی است

 

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر،  با گرامیداشت روز جهانی قدس و حماسه سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت : روز قدس و روز سوم خرداد نماد مقاومت ملی و بین المللی جهان اسلام در مقابل زورگویان و مستبدان است که شایسته است به عنوان نماد مقاومت ملت مسلمان مورد توجه قرار گیرند.

 

 وی افزود: انتفاضه فلسطین امروز مهمترین مساله جهان اسلام برای تداوم مقاومت بین المللی جهان اسلام علیه اشغال و نژادپرستی است و به یک فرهنگ جهانی علیه تروریسم بین المللی اسرائیل و آمریکا تبدیل شده است و هیچ چیز نمی تواند از ارزش این عنوان بکاهد.


 
 تمری گفت: امروز توجه به مساله فلسطین ضرورت اساسی جهان اسلام و به عنوان یک فرهنگ ضرورت ملت های آزادیخواه جهان است و امام (ره) به درستی و افقی بلند مدت این نامگذاری را انجام دادند؛ و این راهبرد توسط جانشین بحق ایشان حضرت امام خامنه ای به شکل گسترده ای در حال دنبال شدن است.

 

 وی افزود : اینک که با وجود ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی یوم الله روز قدس فراهم نیست اما هیچ چیز نمی تواند از ارزش این روز مهم بکاهد چرا که این روز به عنوان یک فرهنگ اصیل ضد استکباری و ضدنژادپرستی در تاریخ و فرهنگ امروز جهانی نقش بسته است.

 

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: ملت ایران در این برهه حساس با محکوم کردن رفتارهای ددمنشانه رژیم کودک کش و نژادپرست صهیونیستی و همچنین معامله قرن اعلام می کنیم که پای آرمان های ملت فلسطین خواهیم ایستاد و تا رهایی قدس شریف این جهاد و مسیر را ادامه خواهیم داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد