فرزند شهید ناجا:

تحریم های بی حاصل و تکراری علیه ناجا و جمهوری اسلامی ایران نشانه ضعف و ناکارآمدی آمریکاست/نمایندگان مجلس کاری نکنند که شرمنده خون شهدا شوند

کد خبر: 305806
|
06:44 - 1399/03/08
نسخه چاپی
تحریم های بی حاصل و تکراری علیه ناجا و جمهوری اسلامی ایران نشانه ضعف و ناکارآمدی آمریکاست/نمایندگان مجلس کاری نکنند که شرمنده خون شهدا شوند
فرزند شهید حاجیمرادی در واکنش به تحریم ناجا توسط آمریکا گفت: تحریم های بی حاصل و تکراری دولت ترامپ علیه نیروی انتظامی و مقامات جمهوری اسلامی ایران نشانه ضعف و ناکارآمدی این دولت است.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرگرد شهید کورش حاجیمرادی(رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد غرب) سال گذشته در راستای تأمین امنیت عزاداران شهر شهیدان مرصاد در شب شهادت مولا علی (ع) بدست اشرار کوردل به درجه رفیع شهادت نائل گشت .به مناسبت اولین سالگرد شهادت این شهید والامقام(شهید شاخص ناجا در شب قدر)؛ جمعی از خبرنگاران اسلام آبادغرب با خانواده شهید حاجیمرادی دیدار نمودند.

 

همسر شهید کوروش حاجی مرادی در ابتدا با اشاره به ساده‌زیستی آن شهید و متعهد بودن به انجام وظایفش بیان داشت: همیشه آماده خدمت و جانفشانی بود.

 

وی با نقل خاطره ای از ایشان در باب ارج نهادن به مقام شهدا گفت: یک روز فیلم شهدای عملیات مرصاد را به خانه آورد و در هنگام‌ تماشای آن صورتش از اشک خیس شده بود. به او گفتم که چرا این گونه خود را اذیت میکنی به من گفت که نمی دانی که اینها چه بزرگ مردانی بودند و با تقدیم جان خود چه زیبا آسمانی شدند.

 

همسر شهید حاجی مرادی خاطر نشان کرد: باور نداشتم که او را از دست داده ایم وقتی در آمبولانس کنار او نشسته بودم با گریه التماس میکردم که بیدار شود ناگهان لبخند وی را دیدم و یقین قلبی برای من حاصل شد که او به آرزوی ابدیش که همان شهادت بود رسیده است.

 

زهره حاجی مرادی فرزند این شهید والامقام در خصوص تحریم کردن نیروی انتظامی توسط دولت آمریکا گفت: تحریم های بی حاصل و تکراری دولت ترامپ علیه نیروی انتظامی و مقامات جمهوری اسلامی ایران نشانه ضعف و ناکارآمدی این دولت است.

 

 

وی  با اشاره به این فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «اگر دشمن از شما تعریف کرد، در رفتار و کارهای خود تردید کنید»،افزود: این تحریم های ناجا از سوی استکتبار از طرفی باعث خوشحالی ماست، چون نشانه اینست که نیروی انتظامی در مسیر درست آرمان های شهدا و ولایت در حال حرکت است، پس این تحریم ها جای نگرانی ندارد و اگر سران آمریکا تک تک مردم غیور ایران را تحریم کنند ما همچنان با ولایت هستیم و از رهبر خود پیروی کرده و آمادگی داریم جان خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی فدا کنیم.

فرزند شهید در ادامه با اشاره به انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو اذعان داشت: همانطور که امام خامنه ای(مدضل العالی) می فرمایند انتخابات یک تکلیف الهی و انتخاب اصلح نیز یک تکلیف الهی است مردم باید با نگاه های روشن و تیزبینانه به سوی کسی رهسپار شوند که اصلح باشد.

زهره حاجی مرادی عنوان کرد: با وجود تحریم های ظالمانه و بیماری کرونا، مردم در شرایط بد اقتصادی هستند و تحمل این وضع خصوصا برای اقشارضعیف جامعه سخت است، البته به فرمان رهبری کمک های مومنانه شایان توجهی از سوی خیرین به اقشار آسیب پذیر صورت گرفته، اما از مسئولین دولت نیز تقاضا دارم که تلاش خود را در جهت بهبود وضع معیشت مردم بیشتر کنند.

 

فرزند شهید حاجی مرادی در پایان گفت: باتوجه به شروع مجلس جدید نمایندگان تازه نفس با انگیزه و عزم اصلاح امور میتوانند موانع بسیاری را از سر راه بردارند.  چشم امید ۸۰ میلیون ایرانی به مجلس است، مجلسی که باید انقلابی عمل کند وانقلابی بماند، وکلای مملکت بایدبدانند که صندلی های سرخی که به آنها تکیه زده اند ثمره خون شهداست مبادا کاری کنند که شرمنده خون شهدا شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد