رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

جذب ۵۳حامی جدید ایتام شهرستان اسلام آباد غرب در ماه مبارک رمضان

کد خبر: 305822
|
15:22 - 1399/03/11
نسخه چاپی
جذب ۵۳حامی جدید ایتام شهرستان اسلام آباد غرب در ماه مبارک رمضان
رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در ماه مبارک رمضان ۵۳حامی جدید در شهرستان جذب و این حامیان حمایت از ۲۶۵فرزند یتیم را عهده دار شدند.

محمدبیگزاده  در گفتگو بااسلام آباد خبر، با اشاره به اینکه؛ طرح اکرام ایتام از طرح های موفق کمیته امداد است، گفت: حامیان فرزندان ایتام ومحسنین در سال جاری تاکنون بیش از ۶۱میلیون تومان به حساب فرزندان معنویشان واریز کردند.

 

رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب با بیان اینکه بسترهای مناسب و الکترونیکی از طریق نرم افزار وسیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم شده است وخیران می توانند کمک های خودرا مستقیم به حساب فرزندمعنوی خود واریزکنند، تاکید کرد: حامیان وخیران نیکوکار می توانند با مراجعه به کمیته امداد و ثبت نام در سایت های اکرام ایتام ومحسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند ودر این طرح  خداپسندانه مشارکت کنند.


وی خاطرنشان کرد: همزمان با عید سعید فطر یکی از خیرین  محترم این شهرستان ۳۰میلیون ریال کمک خود را به مددجویان این شهرستان اهدا کرد که این مبلغ در جهت تهیه ارزاق و بسته های غذایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) اهداء گردید.


وی اضافه کرد:  انتظار داریم خیرین محترم  کمک ها وهدایای خود را  جهت دستگیری از فقراء و ایتام  تحویل این نهاد مقدس دهند تا در بین نیازمندان ومددجویان تحت حمایت  توزیع گردد.


بیگزاده از تمامی خیرین که در تامین  ارزاق و بسته های غذایی  برای نیازمندان مارا یاری نمودند  تقدیر و تشکر کرد و عنوان کرد: با مساعدت خیرین شهرستان اسلام آباد غرب تعداد ۴ راس گوسفند ذبح و در بین مددجویان محترم شهرستان  توزیع گردید.


 رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اعلام کرد:  با رایزنی بعمل آمده با خانواده مرحوم بهروز ناصری از همکاران عزیزمان تعداد ۴  راس گوسفند ذبح و بین مددجویان شهرستان توزیع گردید .
 
بیگ‌زاده ضمن تشکر از خانواده محترم ناصری و با طلب مغفرت برای شادی روح اموات خصوصاً مرحوم ناصری افزود: ارزش ریالی این خیرات ۵۰ میلیون ریال می باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد