امیر آریانفر:

پروژه ۲۱۶ واحدی منازل سازمانی ارتش در اسلام ابادغرب تا پایان سال به بهره برداری می رسد

کد خبر: 305836
|
16:09 - 1399/03/12
نسخه چاپی
 پروژه ۲۱۶ واحدی منازل سازمانی ارتش در اسلام ابادغرب تا پایان سال به بهره برداری می رسد
امیر سرتیپ دوم فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا گفت: پروژه ۲۱۶ واحدی منازل سازمانی ارتش در اسلام ابادغرب تا پایان سال به بهره برداری می رسد

به گزارشاسلام آباد خبر،  امیر سرتیپ دوم فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا از پروژه ۲۱۶ واحدی منازل سازمانی در حال ساخت تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آباد غرب بازدید کرد.
 

امیر سرتیپ دوم آریانفر گفت: به لطف خدا و با همت فرمانده  محترم نیروی زمینی گام بلندی در راستای ساخت منازل سازمانی در یگان های نیروی زمینی برداشته شده است که کارکنان زحمتکش ارتش بتوانند از این منازل استفاده کنند.
 

 امیر آریانفر افزود: تعداد ۲۱۶ واحد آپارتمانی در  تیپ ۱۸۱ زرهی در حال ساخت است که به حول و قوه الهی تا پایان سال جاری این پروژه خاتمه خواهد یافت.


امیر سرتیپ دوم فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا همچنین از آمادگی رزمی یگانهای تیپ ۱۸۱  زرهی در اسلام آبادغرب بازدید کرد.
 

 فرمانده قرارگاه غرب نزاجا در حاشیه این بازدید سرهنگ زرهی ستاد علی کریمی را به عنوان جانشین تیپ ۱۸۱ زرهی معرفی کرد و از زحمات سرهنگ کرم رضا اسدی  در مدت سی سال خدمت صادقانه در لباس مقدس سربازی تقدیر کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها