فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

یاد و اندیشه امام راحل منشأ و منبع مسیر اسلام و انقلاب در عرصه داخلی و برون مرزی است

کد خبر: 305839
|
14:58 - 1399/03/13
نسخه چاپی
یاد و اندیشه امام راحل منشأ و منبع مسیر اسلام و انقلاب در عرصه داخلی و برون مرزی است
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: یاد و اندیشه امام راحل منشأ و منبع مسیر اسلام و انقلاب در عرصه داخلی و برون مرزی است.

 سرهنگ پاسدار فرامرز باوندپور فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر،  ضمن تسلیت سی ویکمین سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به وصیت نامه سیاسی، الهی امام راحل(ره) اظهار کرد: کار سختی در پیش داریم و باید انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) برسانیم.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای 15 خرداد افزود: قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی را زد.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت:  با تأمل در رویداد تاریخی قیام پانزده خرداد برای امروز ما این پیام را دارد که دشمن همواره دشمنی خود را می‌کند و دست از دشمنی برنداشته، لذا باید با عمل به رهنمودهای امام خمینی؛ این حقیقت همیشه زنده‌ی تاریخ، هوشیارتر از گذشته در مقابل دشمنان بایستیم و به حول و قوه الهی بزودی شاهد پیروزی های بزرگی در زمینه های مختلف برای جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

 

وی افزود: علی رغم گذشت سال‌ها از رحلت امام خمینی (ره) هنوز هم جامعه مشتاق و دنباله رو فکر و منطق بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است و یاد و اندیشه امام راحل منشأ و منبع مسیر اسلام و انقلاب در عرصه داخلی و برون مرزی است.

 

سرهنگ باوندپور گفت: مطابق با این منطق و علاقه هر ساله شاهد بوده ایم هزاران دلداده راه اسلام و انقلاب با شور دو چندان در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از هر شهری و استانی و از هر سن و جنسی شرکت کرده و برای سوگواری بنیان گذار انقلاب عازم بارگاه ملکوتی ایشان شده اند و امسال نیز گرچه بخاطر بروز بیماری کرونا عاشقان و دلدادگان مکتب خمینی عظیم از برگزاری اجتماعات منع شده اند اما در یک حرکت عظیم فرهنگی، عبادی و سیاسی میلیون ها نفر ازپیروان پیر جماران  با ابراز احساسات و انتشار پیام خود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره)  را گرامی می دارند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب با اشاره به مشترکات نهضت و قیام امام حسین(ع) با انقلاب اسلامی، اظهار داشت: علت حادثه عاشورا نداشتن بصیرت کسانی بود که امام خود را تنها گذاشتند و آن ظلم عظیم بر امام حسین(ع) و اهل بیت معصومش تحمیل شد. خوشبختانه در انقلاب اسلامی ما شهدای گرانقدر پرچمدار بصیرت بودند و گوش به فرمان امام راحل(ره) دشمن را به زانو در آوردند و وجبی از خاک میهن خود را از دست ندادند و چشم دشمنان را کور کردند و امروز هم ملت غیور کشور ما با بصیرت کافی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و آماده جانفشانی برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.

 

وی افزود: امروز که توطئه‌های دشمن پیچیده‌تر و بیشتر شده است، ما بیش از 40 سال است که زیاده طلبی، ناجوانمردی و دروغگویی دشمن را تجربه کرده‌ایم و باید در گام  دوم انقلاب در ادامه مقاومت خود با پیروی ازمنویات امام خامنه ای که همانا خمینی دیگر است و با حرکت در مسیر سیره و روش شهدایمان، کشور را در مقابل تهدیدها قوی کنیم و با گذر از سختی ها انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) برسانیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد