آیت الله امان نریمانی:

نیروی انتظامی خاری در چشم دشمنان انقلاب

کد خبر: 305851
|
16:10 - 1399/03/18
نسخه چاپی
نیروی انتظامی خاری در چشم دشمنان انقلاب
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ناجا به خار چشم دشمنان انقلاب تبدیل شده، گفت: یکی از مهمترین انگیزه های تحریم این نهاد نظامی و اثرگذار از سوی آمریکا، تضعیف امنیت داخلی کشور و تزلزل روحیه سروقامتان سبزپوش پلیس است.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیت الله "امان نریمانی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: شکست های متوالی آمریکا و هم پیمانانش برای اجرای برنامه های منفعت طلبانه خود در داخل کشور و ایستادگی جانانه پلیس در مقابل ایجاد هرگونه ناامنی داخلی که از سوی آنان طراحی و برنامه ریزی می شد از مهمترین دلایل تحریم نیروی انتظامی است.

 

وی ادامه داد: آمریکا با قرار دادن ناجا در لیست تحریم های خود به دنبال کاهش امکان پیگیری های بین المللی پلیس برای استرداد مجرمان و افرادی است که توسط خود آنها برای ایجاد ناامنی در کشور پرورش داده شده اند.

 

آیت الله نریمانی تصریح کرد: استکبار جهانی در طول یک دهه اخیر بارها پروژه ایجاد ناامنی در کشور را کلید زد و هر بار به یک بهانه قصد ایجاد اغتشاش و ناامنی را داشت اما هر بار شکست خورده تر از قبل مجبور به ترک صحنه شدند.

 

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: این شکست های متوالی که حاکی از تدبیر و درایت فرماندهان ناجا در حفظ امنیت داخلی کشور بود، باعث عصبانیت سران استکبار و ایجاد کینه نسبت به نیروی انتظامی شد.

 

وی با بیان اینکه تحریم ناجا از سوی دشمن درجه یک ملت ایران ثابت می کند ماموران جان برکف پلیس راه خود را به درستی پیموده اند، افزود: نیروی انتظامی به خوبی توانسته فرمایش رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) مبنی بر حرکت به سمت "پلیس در تراز انقلاب" را به خوبی محقق کند.

 

آیت الله نریمانی در پایان با قدردانی از همه زحمات و تلاش های مجاهدانه نیروی انتظامی گفت: پلیس جمهوری اسلامی یکی از مقتدرترین نیروهای نظامی خاورمیانه و جهان است که امروز به امید مردم مستضعف و خوار چشم دشمنان انقلاب تبدیل شده اند.


انتهاي خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد