تحویل سند اشتغال کمیته امداد به فرماندار اسلام آبادغرب/اجرای ۴۶۰ طرح با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در شهرست

کد خبر: 305859
|
22:26 - 1399/03/20
نسخه چاپی
تحویل سند اشتغال کمیته امداد به فرماندار اسلام آبادغرب/اجرای ۴۶۰ طرح با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در شهرست
اسلام آبادخبر: امروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمانشاه در جلسه ای سند اشتغال کمیته امداد در سال ۹۹ را به فرماندار اسلام آبادغرب تحویل داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمانشاه در جلسه  سند اشتغال سال 99 گفت: کمیته امداد با توجه به رسالت خود و لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، در راستای نامگذاری امسال به نام جهش تولید،  سند اشتغال خود را به تفکیک شهرستان ها برنامه ریزی و تدوین کرده و به فرمانداران تحویل می دهد . 

وی افزود: در سال گذشته در راستای اشتغالزایی جوانان خانواده های تحت پوشش ۵۶۰۰ طرح اشتغالزا با اعتبار ۱۸۳ میلیارد تومان در استان تصویب و اجرا شده است . 
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمانشاه گفت : یکی از برنامه های اشتغال  مقوله کاریابی برای جوانان بیکار و تحصیلکرده خانواده های تحت پوشش می باشد که با بکارگیری توسط کارفرمایان به آنها تسهیلات و بسته های تشویقی اهدا می شود.
 
وی تصریح کرد : در همین راستا در سال گذشته ۳ هزار نفر از جوانان خانواده های تحت پوشش در سطح استان در قالب طرح کاریابی در کارگاه ها و کارخانه ها جذب شدند.
 
رخصی بیان داشت : اجرای طرح های اشتغالزا با حمایت های فرمانداران و همکاری بانک های عامل تاثیر بسزایی در رفع بیکاری استان و اشتغالزایی جوانان داشته است .
 
در ادامه حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت : یکی از سیاست های کمیته امداد امام خمینی ره  توانمند سازی خانواده های تحت پوشش هست که این نهاد در دستگیری از محرومین به خوبی درخشیده است.
 
وی افزود: کار کمیته امداد هم جهاد هست هم عبادت که این امر تاثیرات مهمی در توانمند سازی خانواده ها در همه ای بخش ها و رسیدن به پایداری داشته است .
 
حیدری اظهار داشت : کمیته امداد در بخش اشتغال هم در کمیت و هم در کیفیت اشتغال به خوبی عمل کرده و باید همه دستگاها از برنامه های این نهاد در رفع محرومیت حمایت نمایند.
 
 فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره اجرای طرح مومنانه در ماههای اخیر گفت : طرح مومنانه به عنوان یک فرهنگ نوع دوستی در بحران کرونا بسیار تاثیر گذار بود و در این طرح کمیته امداد اقدامات ارزشمندی انجام داد.
 
همچنین در این جلسه محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت : در حوزه اشتغال سال گذشته در شهرستان اسلام آبادغرب  ۴۶۰ طرح با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان اجرا شده و برنامه ریزی شده امسال بیش از ۴۶۰ طرح در شهرستان ایجاد شود .
 
وی افزود : در طرح کاریابی هم برای ۲۰۰ نفر از جوانان شهرستان اشتغال ایجاده شده است.
 
در پایان این جلسه سند اشتغال کمیته امداد شهرستان در سال ۹۹ توسط مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمانشاه به فرماندار اسلام آبادغرب تحویل داده شد.
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد