فرماندار دالاهو مطرح کرد:

ممنوعیت پذیرش گردشگر در مراکز تفریحی دالاهو

کد خبر: 305882
|
13:58 - 1399/03/29
نسخه چاپی
ممنوعیت پذیرش گردشگر در مراکز تفریحی دالاهو
فرماندار دالاهو گفت: مالکان مراکز تفریحی و گردشگری مکلف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده و پذیرش گردشگر و میهمان در این مقطع تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شود و پیگرد قانونی دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  کرم محمدی فرماندار دالاهو در هفدهمین جلسه ستاد مدیریت  کرونا گفت: چند عامل اساسی می‌تواند در پیشگیری از کرونا موثر باشند از جمله 1-حفظ فاصله فیزیکی، 2-استفاده از ماسک و 3-شست‌وشوی مرتب دست‌ها است، لذا خود مراقبتی عامل مهم پیشگیری از ابتلا به این ویروس است.

 

وی تاکید نمود: کلیه کارکنان و مدیران دستگاههای اداری مکلف به استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در محل کار بوده و عدم رعایت این مهم مستوجب پیگیری در مراجع قانونی می باشد. همچنین کلیه کسبه در تمام مدت فعالیت در محل کسب، مکلف به استفاده از ماسک شوند و اداره صمت و بهداشت و درمان شهرستان مسئول پیگیری اجرای صحیح این موضوع می باشند.

 

فرماندار دالاهو تصریح کرد: تا عادی شدن وضعیت، پذیرش هر گونه مهمان در باغ های شهرستان ممنوع بوده و جهاد کشاورزی مکلف است متخلفین از این مصوبه را  معرفی نماید. در راستای قطع انتقال زنجیره ی کرونا ویروس مقرر گردید: شهرداری نسبت به نظارت دقیق بر اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی بر روی ناوگان حمل و نقل شهری اقدام لازم معمول نماید.

 

کرم محمدی گفت: کوچکترین غفلت و کوتاهی در خصوص بیماری ویروسی کرونا با توجه به سرعت انتشار آن و افزایش شمار مبتلایان، می‌تواند بزرگترین رخداد ناگوار زندگی را رقم بزند.

 

وی اظهار داشت: همه باید بپذیریم که احتمال ابتلا به ویروس کرونا نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته و افزایش شمار افراد مبتلا به این بیماری در شهرستان دالاهو نیز موید این خطر است.

 

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: مالکان مراکز تفریحی و گردشگری و به ویژه باغات شهرستان مکلف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده و پذیرش گردشگر و میهمان در این مقطع می‌تواند تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شود از این رو پیگرد قانونی دارد.

 

محمدی ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کماکان اساسی‌ترین ضامن سلامت ما و حرکت شهرستان به سوی وضعیت سفید خواهد بود و در این زمینه باز هم دست نیاز به سوی مردم شرافتمند شهرستان دراز می‌کنیم که این موارد را رعایت کنند.


فرماندار دالاهو اضافه کرد: با توجه به احتمال ابتلای برخی از کارکنان اداری شهرستان، از ارباب رجوع تقاضا می‌کنیم حتی الامکان مسایل و درخواست‌های خود را به صورت تلفنی و از راه دور پیگیری کنند، مدیران مکلف به پاسخگویی و انجام امور هستند و  مردم به هنگام  ضرورت مراجعه به ادارات حتما از ماسک استفاده کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد