در بازدید مسئولین شهرستان از این پروژه ملی مطرح شد:

اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی ۵ روستای اسلام آبادغرب از محل اعتبارات رهبری

کد خبر: 305883
|
16:03 - 1399/03/31
نسخه چاپی
 اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی ۵ روستای اسلام آبادغرب از محل اعتبارات رهبری
اسلام آبادخبر: مسئولین شهرستان از پروژه ملی اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی ۵ روستای دهستان شیان اسلام آبادغرب از محل اعتبارات رهبری بازدید کردند

به گزارشاسلام آباد خبر، جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آباد غرب، با همراهی سرپرست امور آبفا و جمعی از مسئولین شهرستان از پروژه اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی ۵ روستای دهستان شیان و حومه جنوبی بازدید به عمل آوردند. 

 
در این بازدید میدانی، سید اصغر صفوی سرپرست امور آبفای شهرستان بیان نمود: که اجرای عملیات بازسازی شبکه توزیع آب نقش مهمی در مدیریت مصرف و جلوگیری از هدر رفت آب دارد و این عملیات به منظور نوسازی و کاهش هدر رفت آب و کاهش حوادث و شکستگی در روستاهای شیان، کت کوتی، ملخطابی (ملک خطابی)، قباد شیان و تجر اکبر به طول ۳۰ کیلومتر انجام می شود. 
 
 صفوی در ادامه گفت: در عملیات اصلاح و بازسازی، لوله های فرسوده شبکه توزیع از مدار بهره برداری خارج و لوله های جدید از نوع پلی اتیلن و با قطر مناسب وارد مدار آبرسانی این روستاها می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: این طرح با رشد ۲۰ درصدی جزء طرح های ملی بوده  و اعتبار پروژه که یک میلیارد و دویست هشتاد وهشت میلیون تومان می باشد،از محل اعتبارات رهبری تامین می شود. 
 
 
در ادامه این بازدید، فرماندار، بخشدار، رئیس جهاد کشاورزی،  مدیر اداره منابع آب، و سرپرست امور آبفا، از سد شیان و تصفیه خانه فاضلاب شهرستان بازدید نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد