بازخوانی پرونده مزدوران آمریکایی در کرمانشاه/ از شهادت 41 شهید ترور تا جنایات وحشیانه در مرصاد

کد خبر: 305914
|
15:21 - 1399/04/07
نسخه چاپی
بازخوانی پرونده مزدوران آمریکایی در کرمانشاه/ از شهادت 41 شهید ترور تا جنایات وحشیانه در مرصاد
بازخوانی پرونده دخالت‌های مستقیم و غیرمستقیم آمریکا با حمایت از گروهک‌های تروریستی یک یادآوری برای آنهایی است که مظلوم‌نمایی این جلادها را باور می‌کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، ششم تا دوازدهم تیرماه هفته‌ای برای بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی‌ است؛ آنهایی که داعیه‌دار حقوق بشر هستند و به همین بهانه خود را محق به دخالت در سایر کشورها می‌دانند.

کرمانشاه که مفتخر به عنوان «سینه ستبر ایران اسلامی» است، یکی از قربانیان جنایات بی‌شمار مستقیم و غیرمستقیم آمریکاست که بارها مورد تجاوز قرار گرفته است.

از همان زمان اوایل انقلاب گروهک‌های تروریستی کوچک و بزرگ ساخته و پرداخته و مورد حمایت آمریکا از جمله کومله و دموکرات و منافقین برای تصاحب خاک ایران و با تفرقه‌افکنی هرجنایتی که می‌توانستند در این دیار انجام دادند و مردم بسیاری را دادغدار کردند.

بعد از آن با وقوع جنگ تحمیلی جنایات رژیم بعث هم به آنها اضافه شد و آمریکایی که داعیه دار حقوق بشر بود در این میان با حمایت از این گروهک‌ها و رژیم صدام جنایتی علیه مردمان کُرد باقی نماند که نکرده باشد.

شهدای ترور مصداق بازر دیگری از جنایاتی است که آمریکایی‌ها به دست شقی‌ترین دشمنان این مرز و بوم انجام داد و کرمانشاه در این حوزه هم بیش از 41 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

حالا امروز همانی که دستشان به خون جوانان این مرز و بوم آغشته است مظلوم‌نمایی می‌کنند و می‌خواهند ذهن نسل جوانی که این جنایات را ندیده منحرف کنند. 

به بهانه این هفته با دکتر محمد کرمی‌راد که یکی از سرداران دوران دفاع مقدس و از شاهدان عینی جنایات آمریکا در استان کرمانشاه است به گفتگو پرداختیم.

این کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرصاد ضمن بازخوانی خیانت‌ها و جنایت‌های گروهک تروریستی تحت حمایت آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ماهیت سازمان منافقین را افرادی چون شهید مطهری و شهید لاجوردی که برخی از منافقین را در زندان به خوبی شناختند و عقاید التقاطی و انحرفی آن‌ها ثابت شده است.

وی افزود: بنی صدر سرکرده سازمان منافقین که دستش به خون بخش زیادی از مردم ایران آغشته بود پس از غائله اسفند ۵۹ با لباس زنانه به فرانسه فرار کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حدود ۱۹ هزار شهید ترور در کشور داریم، گفت: سپاه و به ویژه نیروهای اطلاعات در مبارزه با منافقین زحمات زیادی کشیدند.

کرمی راد تصریح کرد: امام راحل یاران وفادار و صدیقی در ارگانهای نظام داشتند که منافقین که برای سلاح و امکانات مورد نیازشان از سوی اربابانشان تجهیز می‌شدند اقدام به ترور آنها کردند.

وی افزود: منافقین، شهید اشرفی اصفهانی را در نماز جمعه به شهادت رساندند همچنین شهید بهاءالدین محمدی عراقی نخستین کاندیدای مجلس شورای اسلامی نیز توسط آنها شهید شد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: منافقین افرادی را در لیست خود داشتند که اگر به مجلس نفوذ می‌کردند خطرناک بودند، برهمین مبنا با اشغال فرمانداری اجازه برگزاری انتخابات را نداد.

وی با بیان اینکه شهید بهاءالدین عراقی و پدر وی آقا بزرگ امام جمعه کنگاور نیز توسط منافقین به شهادت رسیدند، عنوان کرد: شهید رضا یوسف پور محافظ شهید بهاءالدین عراقی همچنین شهید معطری فرمانده سپاه کنگاور نیز توسط منافقین به شهادت رسیدند.

کرمی راد تصریح کرد: شهید ممتاز غیرتمند از نیروهای اطلاعات و شهدای شاهنده که دو برادر بودند هم توسط منافقین شهید شدند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نیروهای اطلاعات در مبارزه با منافقین بسیار موثر واقع شدند، افزود: منافقین با کارگزاری بمب در نماز جمعه مردم بی گناه را شهید کردند و در اوایل پیروزی انقلاب نیز نیروهای حزب الهی را به شهادت می‌رساندند.

کرمی راد با بیان اینکه شخصیت‌های آمریکایی و اروپایی حامی منافقین بودند، گفت: منافقین گوش به فرمان صدام دشمن خون خوار جمهوری اسلامی ایران و آمریکا بودند.

وی با بیان اینکه ما شاهد جنایات وحشیانه منافقین در پایان جنگ تحمیلی بودیم، گفت: پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی ایران، عراق منافقین را روانه ایران کرد به زعم اینکه سپاه و ارتش بعد از هشت سال جنگ و درگیری در مناطق مرزی تضعیف شده اند، اما لطف خداوند شامل حال ما شد و در عملیات مرصاد بر آنها پیروز شدیم.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: منافقین هم همان وعده های صدام را که سه چهار روزه پایتخت را تصرف می کنیم سر دادند اما با ایستادگی سپاه، نیروی انتظامی، هوانیروز و ارتش مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه ماهیت منافقین که سرسپرده آمریکا و غرب بودند برای همه اثبات شد، عنوان کرد: آنها به اسم مجاهدین خلق مردم را در کوچه و خیابان به شهادت می رساندند و به فکر براندازی نظام بودند.

کرمی راد خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول این ۴۰ سال فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و با اقتدار در منطقه به عنوان محور مقاومت مطرح است و نقشه های عبری-عربی-غربی دشمنان را خنثی کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ادامه دار بودن توطئه‌های شوم آمریکا گفت: حاج قاسم سلیمانی نیز در خنثی سازی پروژه از نیل تا فرات و و نابودی داعش بسیار موثر واقع شد.

وی افزود: داعش می خواست سیطره خود بر افغانستان و پاکستان را افزایش دهد و ایران را تهدید می‌کرد اما شهدای مدافع حرم نگذاشتند کوچک‌ترین ضربه‌ای به نظام وارد شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها