ادامه رزمایش مواسات و همدلی دردهه کرامت در اسلام آبادغرب

کد خبر: 305922
|
17:13 - 1399/04/08
نسخه چاپی
ادامه رزمایش مواسات و همدلی دردهه کرامت در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رزمایش مواسات و همدلی در اسلام آبادغرب همچنان ادامه دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  در ادامه رزمایش موسسات و همدلی اعضای  قرارگاه مواسات و همدلی اسلام آبادغرب، بسته های معیشتی  و کمک های نقدی دردهه کرامت  بین آسیب‌دیدگان از کرونا درشهرستان توزیع کردند.

در دهه مبارکه کرامت در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر  رزمایش مواسات و همدلی ، دفتر امام جمعه اسلام آباد غرب ضمن دعوت از کارگران روزمزد به دفتر با اهداء کارت هدیه توسط  حجت الاسلام  مهری  امام جمعه شهرستان این عزیزان مورد تفقد و کمک مؤمنانه قرار گرفتند. 

همچنین حجت الاسلام تنافور رابط بنیاد مستضعفان نیز در این مرحله ۵۰ عدد کارت دویست هزار تومنی در دفتر امام جمعه اسلام آباد غرب در بین افراد نیازمند توزیع نمود.

جمشید خدرویسی رئیس کمیته ی امداد امام خمینی (ره) حمیل در این رابطه گفت : در راستای اجرای کمک مومنانه با همت مهندس ناصری بخشدار  شهر حمیل و با کمک خیرین و مومنین عزیزو با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی سه راس گوسفند ذبح و تقسیم بندی شد.

 ۳راس گوسفند به ارزش بیش از ۵۵ میلیون ریال بوده و با تهیه ۵۱ بسته یک و نیم  کیلوگرمی بین ایتام و نیازمندان و مستضعفین واقعی شهر حمیل و روستاهای تابعه توزیع شد. 

حجت الاسلام مهری مسئول قرارگاه مواسات و همدلی در اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ رزمایش مواسات و همدلی در  دهه کرامت ادامه دارد، ابراز امیدواری نمود که خیرین در راستای خدمات رسانی و حمایت هرچه بیشتر  از محرومین قرارگاه را یاری نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد