دیدار مسئول و خادمین کانون خدمت رضوی اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان در دهه کرامت

کد خبر: 305928
|
15:41 - 1399/04/10
نسخه چاپی
دیدار مسئول و خادمین کانون خدمت رضوی اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان در دهه کرامت
اسلام آبادخبر: مسئول و خادمین کانون خدمت رضوی اسلام آبادغرب در دهه کرامت با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مسئول و خادمین کانون خدمت رضوی اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستانحجت الاسلام مهری  در دهه کرامت دیدار کردند. در این دیدار حجت الاسلام محمد طه مهری امام جمعه شهرستان ضمن تبریک ایام دهه کرامت و خیر مقدم به خادمیاران حاضر در جلسه گفت: پیام بزرگ دهه کرامت پیام مودت به اهل بیت است و انشاالله این حب در قلب های  ما بوده  و باشد و آنی و کمتر از آنی این حب از ما جدا و کم نشود.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: مسئولیت زیر سایه خورشید یک بار در سال کار پرچم گردانی را انجام می دهد و امسال بخاطر شیوع کرونا در شهرستان اسلام آبادغرب انجام نمی شود.
 
وی ادامه داد: از زمان مسئولیت آقای رییسی در آستان قدس رضوی نماینده هایی در استان و شهرستان انتخاب شد و خیر و برکات فراوانی بدنبال داشت که زیارت اولی ها، بیماران صعب العلاج ، ایتام و فقرا و...را از آن جمله می توان نام برد.
 
محمد طه مهری عنوان کرد: در ایام دهه کرامت فرصت خوبی است که مردم سرسفره امام رضا(ع) قرار بگیرند و از این نذورات استفاده و متبرک شوند.
 
مسئول مربوطه ادمه داد: امسال به خاطرشیوع ویروس منحوس کرونا جشن ها برگزار نمی شود ولی کاروان شادی و نذورات در دهه کرامت برگزار می شود و بخصوص در این راستا هم ما به کارگران روزمزد هدایایی را داده ایم و در این راستا به کمک قرارگاه مواسات و همدلی که حضرت مقام معظم رهبری امر فرموده اند در کل کشور شروع شده، ادامه خواهیم داد.
 
وی افزود: در قرارگاه مواسات و همدلی سطح شهرستان همه ادارات و مردم دست به دست هم داده و ودر سطح گسترده درحال انجام است از جمله آستان قدس، ستاد اجرایی امام(ره) و   بنیاد جانبازان در ماه مبارک رمضان سبدهای غذایی را ارائه کردند و در این جهاد الهی گروه های مردمی به صورت خود جوش اقدامات  ارزشمندی  انجام دادند که  رسانه ای هم نشد.
 
وی ادامه داد:  همدلی و صمیمیت در بحث مواسات و همدلی بسیار پررنگ بود و در دهه کرامت پررنگ تر شده و تا زمانی که توان داریم این راه را ادامه خواهیم داد.
 
وی در پایان افزود:
از زحمات شما خادم یاران که به عشق امام رضا در این مسیر پیشقدم شده اید انشا الله خداوند به شما سلامتی و اجر دهد.
 
در حاشیه این جلسه آقای نجفی مسئول کانون خدمت رضوی و دبیر عتبات عالیات  شهرستان در خصوص اقدامات آستان در دهه کرامت به خبرنگار آستان نیوز گفت: همه ما خادم امام رضا(ع) هستیم و به امید خدا انچه که لایق این شهر است را انجام دهیم چون همه ما می دانیم این کار دلی است و باید با دل پیش رفت و کار کرد و پس از هماهنگی های انجام شده با مراکز و ادارات شهرستان اقدامات ما در این دهه به شرح زیر است:
طبح غذا به کمک کمیته امداد
ویزیت رایگان
کاروان شادی در شب میلاد
نصب بنر و تراکت دهه کرامت  بر روی شیشه تاکسی های داخل شهر 
 
وی ادامه داد: خادمیارن عزیز و بنده باید به بهترین وجه  این کار را انجام دهیم و هرکسی در حد توان خودبا توجه به مسئولیتی که بر عهده گرفته این کار را به سرانجام برساند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد