فرماندار اسلام آباد غرب تأکید کرد:

تسریع در پروژه های آبرسانی روستاهای علی آباد و چالابکر

کد خبر: 305931
|
13:07 - 1399/04/11
نسخه چاپی
تسریع در پروژه های آبرسانی روستاهای علی آباد و چالابکر
فرماندار اسلام آباد غرب با همراهی سرپرست آبفا، بخشدار مرکزی و رئیس مالی امور آبفای اسلام آباد غرب از پروژه های آبرسانی روستاهای علی آباد و چالابکر بازدید به عمل آوردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، در این بازدید،جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آباد غرب با تشکر از امور آبفای شهرستان بابت پیگیری و اجرای پروژه های زیر بنایی روستایی، خواستار تسریع در اجرا وبهره مندی روستاهای فوق از آب شرب با کیفیت شد.وی همچنین بر رفع نیاز آبی روستاهای فوق تاکید و خواستار در اولویت قرار دادن تکمیل پروژه های آبرسانی روستایی شد.

 
در ادامه این بازدید میدانی،صفوی سرپرست امور آبفای شهرستان ضمن تقدیر از حضور فرماندار و بخشدار بیان نمود: پروژه روستاهای علی آباد و چالابکر شامل یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی، و موتور خانه ۲۸ متر مکعبی و ۱۳ کیلومتر لوله گذاری ۱۱۰ میلی متری از نوع پلی اتیلن، و یک باب مخزن ۵۰ متر مکعبی بین راهی می باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: این پروژه با پیشرفت ۳۰ در صدی و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان میباشد که از محل اعتبارات ملی تامین می شود.
 
در ادامه پیگیری مشکلات آبرسانی روستای چالابکر، با توجه به حوزه مشترک آبرسانی این روستا و روستاهای شهرستان دالاهو، فرماندار و هیئت همراه با حضور در شهرستان دالاهو و با حضور مهندس امامی معاون عمرانی فرمانداری دالاهو، ومهندس تکنده سرپرست امور آبفای دالاهو به بررسی موانع و مشکلات موجود در این حوزه و بحث و تبادل نظر در خصوص حل مشکل این روستا پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد