فرماندار دالاهو:

شهدای قورچی باشی در اوج مظلومیت از انقلاب و امنیت مردم جانانه دفاع کردند

کد خبر: 305940
|
09:39 - 1399/04/15
نسخه چاپی
شهدای قورچی باشی در اوج مظلومیت از انقلاب و امنیت مردم  جانانه دفاع کردند
فرماندار دالاهو گفت: شهدای قورچی باشی در اوج مظلومیت از انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش مردم جانانه دفاع کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت ۱۹نفر از رزمندگان قهرمان و فداکار در منطقه قورچی باشی از توابع شهرستان دالاهو، فرماندار ، فرمانده سپاه ،معاون عمرانی فرمانداری و رئیس بنیاد شهید شهرستان با حضور در روستای حریر با  خانوادهای شهدای این عملیات دیدار نمودند. هفت تن از  شهدای عزیز قورچی باشی از اهالی این روستا می باشند که در تاریخ 9-4-1359 در منطقه قورچی باشی در نبرد با ضد انقلاب به شهادت رسیدند.

 

کرم محمدی فرماندار شهرستان در این دیدار بیان داشت: شهدای این عملیات ، قهرمانان همیشه جاویدی هستند که یاد و خاطره آنها هرگز فراموش نخواهد شد.آنان در حساس ترین برهه تاریخ این کشور، مردانه پای در میدان نبرد گذاشتند و به زیباترین وجه ممکن رسالت خود را به انجام رساندند. وی از چهل سال صبر، مقاومت و  ایستادگی خانوادهای معزز شهدا صمیمانه سپاسگزاری و این روحیه را سرمایه گرانسنگ برای امروز و فردای کشور نام نهاد.

 

کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو در چهلمین سالگرد عملیات قورچی باشی با حضور در منزل آقای حسابی جانباز این عملیات اظهارداشت: زخم های پیکر راست قامت جانبازان صابر و خون های سرخ شهیدان همیشه جاوید، دمل چرکین ناامنی را در منطقه ریشه کن نمود.

 

وی تصریح کرد: شما برای هدفی والا و مقدس وارد میدان شدید و همه ما مدیون ایثار شما هستیم.ما افتخار می کنیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی خود جانباز سرافراز این سرزمین هستند.

 

در این دیدار سرهنگ اله دانه فرمانده سپاه، مهندس امامی معاون عمرانی فرمانداری، خانم خاموشی رئیس بنیاد شهید و سرگرد قیطاسی نماینده انتظامی حضور داشتند. 

 

گفتنی ست؛ امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، مراسم سالگرد این عملیات که در دستور مدیران شهرستان و علی الخصوص سپاه پاسداران بود، برگزار نگردید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد